Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
3.10.2018
KVADOS posiluje marketing

KVADOS, a.s. realizoval školení v oblasti marketingu se zaměřením na rozdílná specifika v IT firmě. více>>

9.9.2018
UNICORN školí jednání

UNICORN, a.s. školí vybrané týmy na pokročilé techniky jednání a vyjednávání se zaměřením na spolupráci. více>>

3.5.2018
PROVYS rozvíjí vedení

Tým vedení divize PROVYS prošel kurzem s cílem sjednotit pohled na priority rozvoje. více>>

Odkazy
Pracujte pro Wiseman.
Intenzivní poptávka po našich službách vede k otevření řady nových pozic. Vaše budoucnost v personálních službách je u nás. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Kurzy se zaměřením na efektivní firemní organizaci:

 

·        Strategie rozvoje IT firmy

·        Postupy řízení obchodního týmu

·        Organizace efektivní realizace

·        Organizace supportu zákazníků

·        Krizový management IT firmy

·        Procesy personalistiky IT firmy

·        Prodej pracovní pozice

 

 

 

Strategie rozvoje IT firmy (2 dny)

Cílem dvoudenního kurzu je poskytnout ucelený pohled na systém strategického řízení společnosti v době prudkých změn IT prostředí. Účastníkům to umožní zdokonalit jejich stávající systém strategického řízení nebo postupně systém začít do společnosti zavádět. více>>

 

Postupy řízení obchodního týmu (2 dny)

Organizace je podmínkou výkonu týmu. Kurz se zabývá od strategické roviny, prezentované stanovením obchodních cílů a obchodních strategií přes praktické řídící struktury mzdového systému, KPI obchodníka, pipeline, nebo definice segmentů až po nácvik pravidelných pohovorů nad obchodními výsledky. více>>

 

Organizace efektivní realizace (2 dny)

Jak nastavit procesy v realizaci a vývoji, aby byly co nejefektivnější? Říká se: "Obchod generuje obrat, realizace odpovídá za zisk". Realizační část tvoří největší část personálních nákladů IT firmy. Organizace práce zásadním způsobem ovlivňuje celkový výkon. Kurz se zabývá nastavením procesů v realizační části firmy, od strategické úrovně řízení až po motivaci jednotlivce metriky, s cílem poskytovat celkově lepší výsledky. více>>

 

Organizace supportu zákazníků (1 den)

Poskytování podpory stávajícím zákazníkům je klíčovým pilířem dlouhodobé stability IT firmy. Kurz se zabývá takovým nastavením systému poskytování podpory, aby se stal nejziskovější částí firmy a zároveň zvyšoval spokojenost zákazníků. Platící a vysoce loajální zákazníci jsou příznaky dobře fungujícího supportu.více>>

 

Krizový management IT firmy (2 dny)

Kritický stav se nejčastěji projevuje prudkým poklesem výkonu některého z týmů firmy. To již však bývá velmi pozdní signál. Kurz se zabývá technikami detekce potenciální krize, prevence jejich příčin i konkrétními postupy jejich zvládnutí. více>>

 

Procesy personalistiky IT firmy (2 dny)

Personální procesy a personální práce obecně patří v IT firmách často k podceňovaným místům. Přitom od určité velikosti firmy je to právě personalistika, která zásadním způsobem ovlivňuje výkonnost celé organizace. Management IT firmy k tomuto poznání však často dojde až po několika letech zbytečných ztrát. Kurz v jednom celku přináší přehled „best of“ činností a procesů pesonalistiky v IT firmě. Zabývá se také postupy jejich uvedení do praxe. více>>

 

Prodej pracovní pozice (1 den)

V době vysoké poptávky po lidech na pracovním trhu se obsazení nové pozice stává noční můrou každého personalisty v IT firmě. Jednodenní kurz se zaměřuje na obchodní dovednosti, které personalista využije při získávání možných kandidátů pro otevřené pozice. Jádrem kurzu je pak samotný akviziční pohovor, na kterém má personalista za cíl kandidátovi "prodat" pozici a tím jej přimět ke změně zaměstnání.více>>

 

 

 

Zpět na přehled kurzů

 



Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

7.-8.1.2019 Strategie rozvoje IT firmy

Místo konání: Praha
Dvoudenní kurz zaměřený na tvorbu firemní strategie společnosti a její zavedení do každodenního firemního života.
více>>

9.-10.1.2019 Manažerská akademie I. - práce s jednotlivcem
Místo konání: Praha
Cílem je rozvoj osobnosti manažera prostřednictvím osvojení ucelené sady technik a dovedností nezbytných pro efektivní motivaci a řízení jednotlivce.
více>>

14.1.2019
Prospect call

Místo konání: Praha
Cílem kurzu je připravit účastníky na aktivní telefonické hovory s novými klienty tak, aby v co největším počtu hovorů dosáhli plánovaného cíle.
více>>

15.-16.1.2019 Organizace supportu zákazníků
Místo konání: jižní Morava
Cílem kurzu je seznámit účastníky s organizací procesu supportu, aby přinášel zákazníkům co největší spokojenost s řešením jejich požadavků a zároveň společnosti významný zisk.
více>>


Katalogy ke stažení více>>

 

 

2010 Copyright Wiseman, s.r.o., info(zavináč)wiseman.cz