Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
3.5.2018
PROVYS rozvíjí vedení

Tým vedení divize PROVYS prošel kurzem s cílem sjednotit pohled na priority rozvoje. více>>

6.4.2018
Bisnode ladí obchod

Bisnode Česká republika zahájil školení zaměřená na aktivní prodej svých řešení. více>>

23.3.2018
ORIWIN školí prezentace

Pro slovenskou společnost ORIWIN jsme realizovali školení s cílem zlepšit prezentační dovednosti. více>>

Odkazy
Pracujte pro Wiseman.
Intenzivní poptávka po našich službách vede k otevření řady nových pozic. Vaše budoucnost v personálních službách je u nás. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Postupy analýzy potřeb zákazníků

 I525

Kurz se zaměřuje na postupy, kterými konzultant mapuje požadavky zákazníka při nasazování IT řešení. Zpracované výstupy konzultant předává jako podklad pro parametrizaci sytému nebo provedení programových úprav. 

 

Určení kurzu

·        Účastník: support management, support pracovníci, konzultanti, vývojáři.

·        Úroveň znalostí problematiky: začátečník až velmi pokročilý.

 

Cíle kurzu

Mapování potřeb zákazníků je jeden z klíčových úkolů konzultantů na projektu. Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat. Kurz se zaměřuje jak na korektní postupy analýzy u zákazníka, tak na část dokumentační. Kurz je doplněn o praktická cvičení.

 

Detailní obsah kurzu

·        Co znamená „zpracuj analýzu“

o   Činnost analýzy a činnost návrhu

·        Analýza a návrh jako součást projektové metodiky;

·        Nejčastější chyby při tvorbě analýzy a návrhu řešení;

·        Metodické postupy analýzy a návrhu;

o   Postup plné analýzy

o   Postupy rozdílové analýzy

·        Procesní pochopení zákazníka jako základ definice rozsahu analýzy

o   Dovednost sestavit mapu procesů

o   Navázání obsahu analýzy na seznam řešených procesů

o   Vazba procesů zákazníka na postupy rozdílové analýzy

·        Rozlišení potřeb a požadavků zákazníka;

o   Potřeba – proč zákazník věc potřebuje;

o   Požadavek – očekáváný budoucí stav;

o   Postup zjišťování potřeb

·        Metody oceňování požadavků zákazníka;

o   Obhajoba požadované ceny;

·        Dotazování zákazníka v rámci analýzy;

o   Korektní otázky;

o   Potvrzování výstupů;

o   Redukce nedorozumění při zpracování analýzy

·        Obhajoba navrhovaných postupů u zákazníka;

·        Postupy změny nereálného požadavku zákazníka;

·        Dokumentace svázaná s analýzou potřeb (vzory k volnému využití);

o   Analýza funkčních požadavků a Návrh systému;

o   Vzory rozdílové analýzy;

o   Procesní schémata;

o   Pracovní postupy

·        Ověřování kvality dodávky v kontextu obsahu analýzy a návrhu systému;

·        Nácvik průběhu analytické schůzky u zákazníka;

·        Principy personální organizace při tvorbě analýzy;

 

Zpět na kurzy se zaměřením na realizační dovednosti

        Zpět na přehled kurzů



Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

25.-26.10.2018
Techniky manipulací

Místo konání: jižní Morava
Dvoudenní kurz je zaměřený na rozpoznání, případně využití manipulativních technik v každodenním pracovním i soukromém životě.
více>>

29.10.2018
Prospect call

Místo konání: Praha
Cílem kurzu je připravit účastníky na aktivní telefonické hovory s novými klienty tak, aby v co největším počtu hovorů dosáhli plánovaného cíle.
více>>

12.-13.11.2018
Zvládání stresových situací

Místo konání: Praha
Kurz probírá techniky ke zvládnutí stresových situací tak, aby se úspěšně řešily a nevedly k negativním následkům.
více>>

16.11.2018
Time management v IT prostředí

Místo konání: Praha
Zahlcují Vás pracovní úkoly nad Vaši časovou možnost? Kurz Vám pomůže dosáh-
nout efektivního využití Vaše-
ho času v dynamickém pros-
tředí IT společností.
více>>


Katalogy ke stažení více>>

 

 

2010 Copyright Wiseman, s.r.o., info(zavináč)wiseman.cz