Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
26.12.2018
Sféra ladila komunikaci

Pro společnost Sféra, a.s. jsme realizovali školení v oblasti komunikace supportu se zákazníkem. více>>

6.12.2018
Softec piluje projekty

Společnost Softec, spol. s r.o. školila vybrané vedoucí týmů s cílem zdokonalit organizaci práce na projektech. více>>

3.10.2018
KVADOS posiluje marketing

KVADOS, a.s. realizoval školení v oblasti marketingu se zaměřením na rozdílná specifika v IT firmě. více>>

Odkazy
Pracujte pro Wiseman.
Intenzivní poptávka po našich službách vede k otevření řady nových pozic. Vaše budoucnost v personálních službách je u nás. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Školení školitelů

Kurz: I540

 

Cílem školení je přenést maximum znalostí na školené osoby v omezeném čase. K tomu je nutné zaujmout, udržet jejich pozornost a využít všech technik využitelných k ukotvení probíraných znalostí. Kurz probírá postupy profesionálního školitele od přípravy až po školení samotné.

 

Určení kurzu

·        Účastník: konzultant, který školí zákazníka; interní školitelé firem.

·        Úroveň znalostí problematiky: začátečník až pokročilý.

 

Cíle kurzu

Cílem kurzu je zdokonalit školitele a lektory v technice předávání informací o řešení potenciálním uživatelům. Jak postupovat, abychom na školeného přenesli co nejhlubší znalosti co nejefektivněji? Kurz zahrnuje cvičení jak obecných dovedností užitečných pro školení, tak speciální dovednosti používané ve spojitosti se školením konkrétních řešení.

 

Typ kurzu

Dvoudenní intenzivní kurz určený pro zaměstnance softwarových a IT společností, jejichž náplní práce je poskytovat školení.

 

Každý školitel musí splňovat dvě základní podmínky. První je vysoká odborná erudovanost. Kde není znalostně co přednášet, nelze školit. Druhá a neméně důležitá podmínka je schopnost školitele odbornou znalost druhé straně smysluplně a srozumitelně sdělit.

 

Zatímco znalostně jsou školitelé vzhledem k nasazovanému řešení dobře připraveni, lektorská část je obecně podceňovaná. Na „způsobu“ předání informací však závisí spokojenost zákazníka (uživatelů) se školením. Nízká míra lektorské dovednosti může také vyvolat další náklady spojené s opakováním školení nebo stížnosti na kompetenci školitelů.

 

Detailní obsah kurzu

·        Čím se podle uživatelů liší výborný a průměrný školitel

·        Fáze školení

o   návrh školení

o   realizace školení

o   vyhodnocení výsledků

·        Stanovení cílů školení

·        Postup návrhu obsahu školení

o   tvorba časového plánu školení a ověření jeho realističnosti

o   správná logická skladba školeného tématu

o   prověření školených postupů v reálném systému (je-li předmětem školení zavaděný systém)

·        Manažerské zvládnutí školení

o   co vše je nutné připravit a zajistit před školením - kontrolní seznam

o   zajištění zpětné vazby ze školení pro případné pozdější reklamace a dohady na řídící komisi

o   zajištění podkladů pro případné požadavky na uhrazení nákladů na opakování školení „slabších“ uživatelů

·        Práce se školenou skupinou

o   odhad a ověření vstupní úrovně školených osob

o   očekávání účastníků školení podle jejich přirozeného komunikačního stylu

·        4 základní kameny špičkového školitele

o   obsah

o   forma

o   rétorika

o   neverbální komunikace

·        Základy řeči těla školitele-prezentujícího

·        Techniky rétoriky využitelné při školení

o   práce s hlasem

o   kladení otázek

o   udržení pozornosti školených

·        Obsahový postup při realizaci školení

·        Zvládání krizových scénářů při školení

o   když vysadí technika, nebo něco nefunguje

o   přítomnost vyložených „odpůrců“ projektu na školení

o   školený produkt není hotov nebo funkčně nastaven

 

Zpět na kurzy se zaměřením na realizační dovednosti

Zpět na přehled kurzů

 



Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

Cyklus kurzů manažerské akademie

Místo konání: Praha, JM
Cyklus kurzů manažerské akademie má za cíl pomoci vedoucím pracovníkům v IT firmách plnit růstové cíle jejich týmů pomocí konkrétních námětů na zvýšení kvality manažerské práce.
více>>

28.-29.1.2019
Techniky manipulací

Místo konání: jižní Morava
Dvoudenní kurz je zaměřený na rozpoznání, případně využití manipulativních technik v každodenním pracovním i soukromém životě.
více>>

30.-31.1.2019
Manažerská akademie 2 - řízení týmu

Místo konání: Praha
Intenzivní dvoudenní kurz, který se zaměřuje na rozvoj a procvičení technik vedení týmů.
více>>

6.-8.2.2019
Prodej IT řešení - Trust IT Selling

Místo konání:JM
Být úspěšný v IT obchodě znamená zvládnout řízené budovaní vztahů a vyvolání zájmu o naše řešení. Ti nejlepší používají „Trust IT Selling“.
více>>


Katalogy ke stažení více>>