Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
26.12.2018
Sféra ladila komunikaci

Pro společnost Sféra, a.s. jsme realizovali školení v oblasti komunikace supportu se zákazníkem. více>>

6.12.2018
Softec piluje projekty

Společnost Softec, spol. s r.o. školila vybrané vedoucí týmů s cílem zdokonalit organizaci práce na projektech. více>>

3.10.2018
KVADOS posiluje marketing

KVADOS, a.s. realizoval školení v oblasti marketingu se zaměřením na rozdílná specifika v IT firmě. více>>

Odkazy
Pracujte pro Wiseman.
Intenzivní poptávka po našich službách vede k otevření řady nových pozic. Vaše budoucnost v personálních službách je u nás. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Školení školitelů

Kurz: I540

 

Cílem školení je přenést maximum znalostí na školené osoby v omezeném čase. K tomu je nutné zaujmout, udržet jejich pozornost a využít všech technik využitelných k ukotvení probíraných znalostí. Kurz probírá postupy profesionálního školitele od přípravy až po školení samotné.

 

Určení kurzu

·        Účastník: konzultant, který školí zákazníka; interní školitelé firem.

·        Úroveň znalostí problematiky: začátečník až pokročilý.

 

Cíle kurzu

Cílem kurzu je zdokonalit školitele a lektory v technice předávání informací o řešení potenciálním uživatelům. Jak postupovat, abychom na školeného přenesli co nejhlubší znalosti co nejefektivněji? Kurz zahrnuje cvičení jak obecných dovedností užitečných pro školení, tak speciální dovednosti používané ve spojitosti se školením konkrétních řešení.

 

Typ kurzu

Dvoudenní intenzivní kurz určený pro zaměstnance softwarových a IT společností, jejichž náplní práce je poskytovat školení.

 

Každý školitel musí splňovat dvě základní podmínky. První je vysoká odborná erudovanost. Kde není znalostně co přednášet, nelze školit. Druhá a neméně důležitá podmínka je schopnost školitele odbornou znalost druhé straně smysluplně a srozumitelně sdělit.

 

Zatímco znalostně jsou školitelé vzhledem k nasazovanému řešení dobře připraveni, lektorská část je obecně podceňovaná. Na „způsobu“ předání informací však závisí spokojenost zákazníka (uživatelů) se školením. Nízká míra lektorské dovednosti může také vyvolat další náklady spojené s opakováním školení nebo stížnosti na kompetenci školitelů.

 

Detailní obsah kurzu

·        Čím se podle uživatelů liší výborný a průměrný školitel

·        Fáze školení

o   návrh školení

o   realizace školení

o   vyhodnocení výsledků

·        Stanovení cílů školení

·        Postup návrhu obsahu školení

o   tvorba časového plánu školení a ověření jeho realističnosti

o   správná logická skladba školeného tématu

o   prověření školených postupů v reálném systému (je-li předmětem školení zavaděný systém)

·        Manažerské zvládnutí školení

o   co vše je nutné připravit a zajistit před školením - kontrolní seznam

o   zajištění zpětné vazby ze školení pro případné pozdější reklamace a dohady na řídící komisi

o   zajištění podkladů pro případné požadavky na uhrazení nákladů na opakování školení „slabších“ uživatelů

·        Práce se školenou skupinou

o   odhad a ověření vstupní úrovně školených osob

o   očekávání účastníků školení podle jejich přirozeného komunikačního stylu

·        4 základní kameny špičkového školitele

o   obsah

o   forma

o   rétorika

o   neverbální komunikace

·        Základy řeči těla školitele-prezentujícího

·        Techniky rétoriky využitelné při školení

o   práce s hlasem

o   kladení otázek

o   udržení pozornosti školených

·        Obsahový postup při realizaci školení

·        Zvládání krizových scénářů při školení

o   když vysadí technika, nebo něco nefunguje

o   přítomnost vyložených „odpůrců“ projektu na školení

o   školený produkt není hotov nebo funkčně nastaven

 

Zpět na kurzy se zaměřením na realizační dovednosti

Zpět na přehled kurzů

 



Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

10.-11.4.2019
Pokročilé techniky vyjednávání

Místo konání: jižní Morava
Umění dovést protistranu k předem naplánované dohodě, a to tak, že je s ní spokojená, je vyvážováno v dnešním světě zlatem.
více>>

15.-16.4.2019
Dovednosti pro řízení IT projektů

Místo konání: jižní Morava
Kurz zabývající se dovednostmi naplánovat, řídit a vyhodnotit IT projekt. Kompletní sada nástrojů, praktických návodů a šablon pro špičkového PM.
více>>

25.-26.4.2019 Postupy analýzy potřeb zákazníků
Místo konání: JM
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>

29.-30.4.2019
Řízení partnerů v distribučním řetězci

Místo konání: JM
Dvoudenní kurz se zabývá klíčovými technikami pro aktivní rozvoj distribučního řetězce.
více>>


Katalogy ke stažení více>>