Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
3.10.2018
KVADOS posiluje marketing

KVADOS, a.s. realizoval školení v oblasti marketingu se zaměřením na rozdílná specifika v IT firmě. více>>

9.9.2018
UNICORN školí jednání

UNICORN, a.s. školí vybrané týmy na pokročilé techniky jednání a vyjednávání se zaměřením na spolupráci. více>>

3.5.2018
PROVYS rozvíjí vedení

Tým vedení divize PROVYS prošel kurzem s cílem sjednotit pohled na priority rozvoje. více>>

Odkazy
Pracujte pro Wiseman.
Intenzivní poptávka po našich službách vede k otevření řady nových pozic. Vaše budoucnost v personálních službách je u nás. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Kurzy se zaměřením na obchodní dovednosti:

 

 

Prodej IT řešení 1 - Trust IT Selling (3 dny)

Obchodní metodika "Trust IT Selling" se zaměřuje na zvýšení úspěšnosti prodeje prostřednictvím řízeného budování vztahů s konkrétními lidmi na straně zákazníka.Také se dívá na potřeby těchto lidí jako na hybnou sílu prodeje (proč koupit) a do třetice chápe přínosy plynoucí z prodávaného řešení jako důvod k obhájení ceny. Kupují od nás konkrétní lidé, nikoliv anonymní firmy. více>>

 

Prodej IT řešení 2 - TOP IT Selling (3 dny)

Cílem kurzu je prostřednictvím simulací reálných obchodních případů si osvojit strategické postupy, které z ostatních zájemců o obchod, učiní přihlížející diváky. Nebo nám umožní rychle zjistit, že v této hře jsme jen diváci. Kdo se domnívá, že zákazník objektivně vybírá technicky nejvýhodnější řešení, hodně prohrává. Obchodní zakázka je totiž propletenec osobních zájmů a preferencí na straně zákazníka. Každý člověk si hájí pro sebe výhodnou pozici. více>>

 

Prospect call (1 den)

Cílem kurzu je připravit účastníky na aktivní telefonické hovory s novými klienty tak, aby v co největším počtu hovorů dosáhli plánovaného cíle. Tím může být sběr informací, domluvení akviziční schůzky nebo třeba "prodej" účasti na pořádané konferenci. Kurz se zaměřuje na rozvoj dovedností, které posouvají volajícího k vyšší úspěšnosti.více>>

 

Akviziční schůzky (2 dny)

Dovednostním zvládnutím akviziční schůzky se rozumí získání podpory konkrétní osoby pro námi nabízené řešení v průběhu obchodní schůzky. Celkový prodej řešení se skládá z většího počtu takovýchto akvizičních schůzek. Vyhrát znamená uspět alespoň v klíčových bodech. více>>

 

Account management (2 dny)

Kurz se zabývá technikami plánování a řízení obchodů s portfoliem současných zákazníků tak, abychom dosáhli maximálního zisku  a příjmů s nejmenší námahou. Přitom také bráníme vstupu konkurence, nebo jí vytlačujeme z jejich současných pozic u našich zákazníků. více>>

 

Řízení partnerů v distribučním řetězci (2 dny)

Nepřímý distribuční model prodeje přes obchodní partnery má řadu výhod. Cílem kurzu je obsáhnout klíčové dovednosti pro úspěšné řízení partnerů a tím dosáhnout plánovaných obchodních cílů. Od zvolení strategie podle perspektivy partnera po rozdílné způsoby jednání a podpory. více>>

 

Prezentační dovednosti v IT (2 dny)

Získat na svou stranu skupinu posluchačů prostřednictvím veřejného projevu patří ke klíčovým dovednostem. Odborná znalost prezentujícího hraje pro pozitivní hodnocení prezentace velmi malou roli. Klíčové je osvojení „dojmových“ dovedností, na kterých je teprve možné stavět odbornou rovinu. více>>

 

Presales prezentace IT řešení (2 dny)

     Presales prezentace je v obchodě kritickým bodem. Může zhatit doposud skvěle obchodně vybudovanou pozici, ale také        pomoci outsiderovi se vyšvihnout do čela zájmu. Kurz se zaměřuje na nácvik postupů přípravy a obsahového provedení špičkové presales prezentace IT řešení. více>>

 

Kritické situace při prezentaci (2 dny)

Kurz se zaměřuje na dovednosti, jak dosáhnout cíle prezentace i přes negativní naladění skupiny posluchačů. Mezi příklady takovéhoto naladění patří „expert“ v publiku, silný odpor posluchačů, nevěnování pozornosti, odcházení nebo verbální konflikt. více>>

 

Pokročilé techniky jednání a vyjednávání (2 dny)

Střetnutí špičkového vyjednavače s intuitivně jednajícím má podobný průběh jako hra kočky s bezbrannou myší. Výsledek jednání z pohledu predátora bývá o to kouzelnější, pokud je myš přesvědčena, že vlastně dosáhla svého. Vstupte prací s více cíly a různými technikami jednání mezi elitu. více>>

 

Techniky manipulací (2 dny)

Využití technik manipulace má ve firemním prostředí široké použití. Od dovednosti sestavit účinnou reklamu přes schopnost otočit rozhodující jednání ve váš prospěch až po ovlivnění postojů ostatních kolegů a spolupracovníků. více>>

 

Marketing v IT (2 dny)

Marketing může být efektivní nástroj k dosažení strategických cílů firmy, ale také černou dírou na peníze bez efektu a to aniž bychom si to uvědomovali, protože zdánlivě vše vypadá dobře. Cílem kurzu je posílit roli marketingu, jako efektivního nástroje, zaměřením se na jeho specifika v IT firmě. Ať již se jedná například o úzkou cílovou skupinu, nebo obtížnější uchopitelnost produktů a služeb.  více>>

 

Prodej znalostí a poradenství (2 dny)

Prodej znalostního poradenství a konzultací je vlajkovou lodí každé IT firmy. Pro úspěch je nutné získat důvěru klienta v zcela neuchopitelném předmětu obchodního vztahu. Jak dovést postojově konzervativního klienta k poznání, že „znalosti“, které od nás kupuje, pro něj mají vysokou cenu a potřebuje je? více>>

 

 

 Zpět na přehled kurzů



Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

Cyklus kurzů manažerské akademie

Místo konání: Praha, JM
Cyklus kurzů manažerské akademie má za cíl pomoci vedoucím pracovníkům v IT firmách plnit růstové cíle jejich týmů pomocí konkrétních námětů na zvýšení kvality manažerské práce.
více>>

7.-8.1.2019 Strategie rozvoje IT firmy
Místo konání: Praha
Dvoudenní kurz zaměřený na tvorbu firemní strategie společnosti a její zavedení do každodenního firemního života.
více>>

9.-10.1.2019 Manažerská akademie I. - práce s jednotlivcem
Místo konání: Praha
Cílem je rozvoj osobnosti manažera prostřednictvím osvojení ucelené sady technik a dovedností nezbytných pro efektivní motivaci a řízení jednotlivce.
více>>

15.-16.1.2019 Organizace supportu zákazníků
Místo konání: jižní Morava
Cílem kurzu je seznámit účastníky s organizací procesu supportu, aby přinášel zákazníkům co největší spokojenost s řešením jejich požadavků a zároveň společnosti významný zisk.
více>>


Katalogy ke stažení více>>