Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
26.12.2018
Sféra ladila komunikaci

Pro společnost Sféra, a.s. jsme realizovali školení v oblasti komunikace supportu se zákazníkem. více>>

6.12.2018
Softec piluje projekty

Společnost Softec, spol. s r.o. školila vybrané vedoucí týmů s cílem zdokonalit organizaci práce na projektech. více>>

3.10.2018
KVADOS posiluje marketing

KVADOS, a.s. realizoval školení v oblasti marketingu se zaměřením na rozdílná specifika v IT firmě. více>>

Odkazy
Pracujte pro Wiseman.
Intenzivní poptávka po našich službách vede k otevření řady nových pozic. Vaše budoucnost v personálních službách je u nás. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Vzdělávání a rozvoj

Ke každému z 31 připravených kurzů je možné zvolit také vzdělávací formu. Umožňujeme tak zákazníkům maximálně vyjít vstříc při jejich individuálních potřebách rozvoje. Každá ze vzdělávacích služeb v sobě nese především dva klíčové parametry: a) efektivita osvojení dovedností školeným b) cenová výhodnost na jednu proškolenou osobu. Tyto parametry jsou u školících formátů v protichůdném poměru. Čím je přenos méně efektivní, tím je výhodnější cena na jednoho proškoleného člověka.

 

Realizaci vzdělávacích služeb si můžete vybrat v následujících formách:

 

·         Koučing

·         On case learning – vzdělávání na reálných případech firmy

·         Individuální konzultace (znalostní outsorcing)

·         Nácvik dovedností (prožitkové kurzy)

·         Školení firemní

·         Školení veřejné

·         Přednášky

·         Licencování kurzů

 

Koučing

Nejúčinnější forma vzdělávání. Zahrnuje systém pravidelných schůzek v dlouhodobém horizontu, které mají dovést koučovaného k dohodnutému cíli osobní změny. Řeší se koncepční, ale i operativní záležitosti. Kouč posouvá koučovaného k objevení správných postupů formou dialogu.

 

On case learning (na reálném případě firmy)

Aktuálně nejprogresivnější forma školení. Lektor se účastní života školeného. Znalosti a dovednosti jsou přenášeny na reálných příkladech z praxe školeného. Například příprava a nácvik na konkrétní prezentaci pro zákazníka, účast lektora na prezentaci jako pozorovatele a následné vyhodnocení.

 

Individuální konzultace (znalostní outsorcing)

Cílem služby je podle aktuální potřeby zákazníka poskytnout znalostní zázemí a konzultace k aktuální situaci. Četnost využití této služby se řídí plně potřebami klienta a nemá žádný pravidelný řád. Například potřebujete obhájit plán a potřebujete se poradit, jak ideálně postupovat.

 

Nácvik dovedností (prožitkové kurzy)

Kurzy jsou z 90% času orientované na praktické simulace procvičující určité znalosti v reálných situacích. Cílem této formy je prakticky upevnit dovednosti. Je zde využívána také intenzivní zpětná vazba. Příkladem může být nácvik oslovení nových klientů po telefonu. Cílová skupina je do 8 osob.

 

Školení firemní

Je zaměřeno na účastníky z jedné firmy. To umožňuje detailnější zaměření na problematiku klienta. Školení kombinuje jak přenos znalostí, tak jejich nácvik a transformaci na dovednosti prostřednictvím simulací. Cílová skupina je ideálně do 11 osob.

 

Školení veřejné

Je realizováno formou veřejně vypsaných termínů, kterých se účastní zaměstnanci více firem. Výhodou je možnost konfrontace zkušeností mezi účastníky. Školení kombinuje jak přenos znalostí, tak jejich nácvik a transformaci na dovednosti prostřednictvím simulací. Cílová skupina je ideálně do 11 osob.

 

Přednášky

Je to forma, která slouží k předávání znalostí velké skupině posluchačů najednou. V této formě je nezastupitelná. Ideálním využitím je vystoupení na konferenci s délkou do dvou hodin ke konkrétnímu tématu.

 

Licencovaní kurzů

Typ kurzu určený pro rozsáhlé korporace a školení stovek až tisíců lidí. U těchto kurzů jsou vybráni a připraveni interní školitelé. Ti pak školí s dodanými materiály. Firma odvádí „licenční“ poplatek za každého proškoleného. Součástí je i závazek využití konkrétního počtu licencí za časový úsek.


 Zpět na přehled služeb



Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

10.-11.4.2019
Pokročilé techniky vyjednávání

Místo konání: jižní Morava
Umění dovést protistranu k předem naplánované dohodě, a to tak, že je s ní spokojená, je vyvážováno v dnešním světě zlatem.
více>>

15.-16.4.2019
Dovednosti pro řízení IT projektů

Místo konání: jižní Morava
Kurz zabývající se dovednostmi naplánovat, řídit a vyhodnotit IT projekt. Kompletní sada nástrojů, praktických návodů a šablon pro špičkového PM.
více>>

25.-26.4.2019 Postupy analýzy potřeb zákazníků
Místo konání: JM
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>

29.-30.4.2019
Řízení partnerů v distribučním řetězci

Místo konání: JM
Dvoudenní kurz se zabývá klíčovými technikami pro aktivní rozvoj distribučního řetězce.
více>>


Katalogy ke stažení více>>