Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
3.12.2023
Prodej IT řešení pro SOFTIP

Pro slovenskou společnost SOFTIP a.s. jsme realizovali kurz Efektivní prodej IT řešení. více>>

1.10.2023
Školení obchodu pro Konica Minolta

Realizovali jsme obchodní školení pro Konica Minolta se zaměřením na oblast prodeje produkčního a průmyslového tisku. více>>

10.9.2023
ENEHANO posiluje střední management

Pro Enehano Solutions jsme realizovali školení Manažerské minimum pro team lídry. více>>

1.7.2023
OR-CZ školí komunikaci

Klíčoví konzultanti společnosti OR-CZ spol. s r.o. prošli školením komunikačních dovedností. více>>

21.6.2023
Komunikace v Telegrafii.

Ve firmě Telegrafia a.s. v Košicích jsme v průběhu jara realizovali sérii školení zaměřenou zlepšení komunikace pro konzultační a technické role. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Vzdělávání a rozvoj

Ke každému z 31 připravených kurzů je možné zvolit také vzdělávací formu. Umožňujeme tak zákazníkům maximálně vyjít vstříc při jejich individuálních potřebách rozvoje. Každá ze vzdělávacích služeb v sobě nese především dva klíčové parametry: a) efektivita osvojení dovedností školeným b) cenová výhodnost na jednu proškolenou osobu. Tyto parametry jsou u školících formátů v protichůdném poměru. Čím je přenos méně efektivní, tím je výhodnější cena na jednoho proškoleného člověka.

 

Realizaci vzdělávacích služeb si můžete vybrat v následujících formách:

 

·         Koučing

·         On case learning – vzdělávání na reálných případech firmy

·         Individuální konzultace (znalostní outsorcing)

·         Nácvik dovedností (prožitkové kurzy)

·         Školení firemní

·         Školení veřejné

·         Přednášky

·         Licencování kurzů

 

Koučing

Nejúčinnější forma vzdělávání. Zahrnuje systém pravidelných schůzek v dlouhodobém horizontu, které mají dovést koučovaného k dohodnutému cíli osobní změny. Řeší se koncepční, ale i operativní záležitosti. Kouč posouvá koučovaného k objevení správných postupů formou dialogu.

 

On case learning (na reálném případě firmy)

Aktuálně nejprogresivnější forma školení. Lektor se účastní života školeného. Znalosti a dovednosti jsou přenášeny na reálných příkladech z praxe školeného. Například příprava a nácvik na konkrétní prezentaci pro zákazníka, účast lektora na prezentaci jako pozorovatele a následné vyhodnocení.

 

Individuální konzultace (znalostní outsorcing)

Cílem služby je podle aktuální potřeby zákazníka poskytnout znalostní zázemí a konzultace k aktuální situaci. Četnost využití této služby se řídí plně potřebami klienta a nemá žádný pravidelný řád. Například potřebujete obhájit plán a potřebujete se poradit, jak ideálně postupovat.

 

Nácvik dovedností (prožitkové kurzy)

Kurzy jsou z 90% času orientované na praktické simulace procvičující určité znalosti v reálných situacích. Cílem této formy je prakticky upevnit dovednosti. Je zde využívána také intenzivní zpětná vazba. Příkladem může být nácvik oslovení nových klientů po telefonu. Cílová skupina je do 8 osob.

 

Školení firemní

Je zaměřeno na účastníky z jedné firmy. To umožňuje detailnější zaměření na problematiku klienta. Školení kombinuje jak přenos znalostí, tak jejich nácvik a transformaci na dovednosti prostřednictvím simulací. Cílová skupina je ideálně do 11 osob.

 

Školení veřejné

Je realizováno formou veřejně vypsaných termínů, kterých se účastní zaměstnanci více firem. Výhodou je možnost konfrontace zkušeností mezi účastníky. Školení kombinuje jak přenos znalostí, tak jejich nácvik a transformaci na dovednosti prostřednictvím simulací. Cílová skupina je ideálně do 11 osob.

 

Přednášky

Je to forma, která slouží k předávání znalostí velké skupině posluchačů najednou. V této formě je nezastupitelná. Ideálním využitím je vystoupení na konferenci s délkou do dvou hodin ke konkrétnímu tématu.

 

Licencovaní kurzů

Typ kurzu určený pro rozsáhlé korporace a školení stovek až tisíců lidí. U těchto kurzů jsou vybráni a připraveni interní školitelé. Ti pak školí s dodanými materiály. Firma odvádí „licenční“ poplatek za každého proškoleného. Součástí je i závazek využití konkrétního počtu licencí za časový úsek.


 Zpět na přehled služeb



Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

9.-10.4.2024 Strategie IT firmy
Místo konání: jižní Morava
Dvoudenní kurz zaměřený na tvorbu firemní strategie společnosti a její zavedení do každodenního firemního života.
více>>

17. -19.4.2024
Prodej IT řešení - Trust IT Selling

Místo konání:jižní Morava
Být úspěšný v IT obchodě znamená zvládnout řízené budovaní vztahů a vyvolání zájmu o naše řešení. Ti nejlepší používají „Trust IT Selling“.
více>>

22. a 23.4.2024
Manažerská akademie 1. - práce s jednotlivcem

Místo konání: jižní Morava
Cílem je rozvoj osobnosti manažera prostřednictvím osvojení ucelené sady technik a dovedností nezbytných pro efektivní motivaci a řízení jednotlivce.
více>>

29.-30.4.2024
Postupy analýzy potřeb zákazníků

Místo konání: jižní Morava
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>

23. a 24.5.2024
Pokročilé techniky vyjednávání

Místo konání: jižní Morava
Umění dovést protistranu k předem naplánované dohodě, a to tak, že je s ní spokojená, je vyvážováno v dnešním světě zlatem.
více>>


Katalogy ke stažení více>>