Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
3.10.2018
KVADOS posiluje marketing

KVADOS, a.s. realizoval školení v oblasti marketingu se zaměřením na rozdílná specifika v IT firmě. více>>

9.9.2018
UNICORN školí jednání

UNICORN, a.s. školí vybrané týmy na pokročilé techniky jednání a vyjednávání se zaměřením na spolupráci. více>>

3.5.2018
PROVYS rozvíjí vedení

Tým vedení divize PROVYS prošel kurzem s cílem sjednotit pohled na priority rozvoje. více>>

Odkazy
Pracujte pro Wiseman.
Intenzivní poptávka po našich službách vede k otevření řady nových pozic. Vaše budoucnost v personálních službách je u nás. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Manažerská akademie 2 - řízení a rozvoj týmu

Kurz: I210

 

Manažer svými dovednostmi klíčovým způsobem ovlivňuje celkový výkon, kreativitu a atmosféru v týmu. Kurz se svým obsahem zaměřuje na tři klíčové oblasti práce s týmem. Jsou jimi: plnění cílů kladených na celý tým, budování kvalitního týmu a řízený rozvoj členů týmu.

 

Určení kurzu

·        Účastník: management na všech úrovních.

·        Úroveň znalostí problematiky: mírně pokročilý až pokročilý.

 

Cíle kurzu

Cílem je pomoci manažerům dosáhnout vyšší úrovně práce s týmem a tím snadněji dosahovat svěřených cílů. Celkový výkon, kreativita a atmosféra v týmu je klíčovým způsobem ovlivněna prací jeho manažera. Část technik na kurzu patří mezi pokročilejší, protože od manažera vyžadují dovednosti paralelního plánování více kroků. Mezi tři klíčové cíle práce s týmem patří:

·        Dovést tým k požadovanému výkonu

·        Utvářet tým

·        Rozvíjet dovednosti členů týmu

Kurz se také zaměřuje na osobnostní stránku manažera a její rozvoj. Součástí kurzu jsou také testy, jejichž cílem je poskytnout zpětnou vazbu na aktuální situaci v týmu účastníka kurzu z různých úhlů pohledu.

 

Typ kurzu

Intenzivní dvoudenní kurz, který se zaměřuje na rozvoj a procvičení technik vedení týmů. Kurz volně navazuje na kurz: Vedení lidí - I práce s jednotlivcem. Zatímco kurz „I“ se zaměřuje na techniky pro úspěšné řízení jednotlivých členů týmu (stanovení úkolu, kontrola ...), kurz „II“ je zaměřen na širší interakci v rámci týmu nebo v rámci firemního prostředí. Výsledky a postavení týmu ovlivňuje zejména jeho manažer. Čínské přísloví říká „není slabých armád, jsou jen slabí generálové“. Tým je nová dimenze práce s lidmi a tato má své nezbytné dovednosti pro úspěšné zvládnutí.

 

Klíčová témata kurzu jsou:

·        Operativní a strategické řízení týmu

·        Dlouhodobá motivace týmu

·        Řízený rozvoj členů týmu

·        Řízení porad a schůzí

·        Techniky pro rozvoj výkonnosti v týmu

·        Metody přenesení dlouhodobých úkolů na členy týmu - osobní plány

·        Práce s vizí a strategií firmy při řízení týmu

·        Obvyklé činnosti personalisty v kompetenci manažera

·        Techniky na podporu kreativity v týmu

·        Techniky na podporu rozhodování v týmu

·        Prosazování zájmů týmu v rámci společnosti

·        Delegování úkolů

 

Detailní obsah kurzu

Kurz se zaměřuje na dovednosti manažera, které klíčovým způsobem ovlivňují celkový výkon, kreativitu a atmosféru v týmu.  Kurz zahrnuje následující témata:

·        Operativní a strategické řízení týmu

o   cíle strategického řízení týmu

o   operativní řízení a jeho návaznost na strategii

·        Střednědobý úkol pro tým jako projekt řízený manažerem

o   chápání managementu jako vytváření změny

o   základní atributy projektu z pohledu managementu

o   řízení projektu změny z pohledu manažera

o   tým a projekt změny

·        Techniky pro rozvoj výkonnosti v týmu

o   hra a teambuilding - prostředky k dosažení speciálních cílů v rámci týmu

o   simulace - týmový nácvik reálných situací z praxe týmu

·        Techniky pro podporu kreativity týmu

o   brainstorming - technika generování návrhů řešení a nápadů

o   lístečková metoda pro vytipování klíčových témat

·        Techniky sjednocení názorů v týmu

o   systematické rozhodování

o   iterační technika sbližování rozdílných názorů

·        Pokročilé techniky řízení týmu

o   techniky budování loajality týmu

o   rozvoj neformální úrovně komunikace v týmu

o   techniky prevence, tlumení a eliminace negativních emocí v týmu

·        Techniky motivace týmu jako celku

·        Vedení porady

o   zásady správného vedení porady

o   postup vedení porady

o   dosáhnutí vytýčeného cíle v předem dohodnutém čase

·        Činnosti personalisty realizované vedoucím týmu

o   zhodnocení životopisu a vytipování vhodnosti uchazeče

o   výběrový pohovor s uchazečem o práci

o   techniky začlenění nového člověka do týmu

o   osobní roční plán zaměstnance - obsah, forma sjednávání

o   jednání a vyjednávání o mzdě a ostatních benefitech

o   rozpoznání potenciálů rozvoje u jednotlivých členů týmu

o   řízený rozvoj členů týmů

o   odměňování a jeho nastavení

·        Prezentace výsledků týmu

o   prezentace vize směrem k nadřízeným

o   prezentace pozitivních výsledků týmu

o   obhájení negativních trendů nebo nedosažení cílů

·        Delegování úkolů

o   potřeba delegování, manažer jako úzké místo ve výkonnosti týmu

o   klasifikace vlastních úkolů z pohledu možnosti jejich delegace

 

Zpět na kurzy se zaměřením na manažerské dovednosti

Zpět na přehled kurzů

 



Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

Cyklus kurzů manažerské akademie

Místo konání: Praha, JM
Cyklus kurzů manažerské akademie má za cíl pomoci vedoucím pracovníkům v IT firmách plnit růstové cíle jejich týmů pomocí konkrétních námětů na zvýšení kvality manažerské práce.
více>>

7.-8.1.2019 Strategie rozvoje IT firmy
Místo konání: Praha
Dvoudenní kurz zaměřený na tvorbu firemní strategie společnosti a její zavedení do každodenního firemního života.
více>>

9.-10.1.2019 Manažerská akademie I. - práce s jednotlivcem
Místo konání: Praha
Cílem je rozvoj osobnosti manažera prostřednictvím osvojení ucelené sady technik a dovedností nezbytných pro efektivní motivaci a řízení jednotlivce.
více>>

15.-16.1.2019 Organizace supportu zákazníků
Místo konání: jižní Morava
Cílem kurzu je seznámit účastníky s organizací procesu supportu, aby přinášel zákazníkům co největší spokojenost s řešením jejich požadavků a zároveň společnosti významný zisk.
více>>


Katalogy ke stažení více>>