Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
3.5.2018
PROVYS rozvíjí vedení

Tým vedení divize PROVYS prošel kurzem s cílem sjednotit pohled na priority rozvoje. více>>

6.4.2018
Bisnode ladí obchod

Bisnode Česká republika zahájil školení zaměřená na aktivní prodej svých řešení. více>>

23.3.2018
ORIWIN školí prezentace

Pro slovenskou společnost ORIWIN jsme realizovali školení s cílem zlepšit prezentační dovednosti. více>>

8.12.2017
Telegrafia piluje Time management

Telegrafia školí své zaměstnance jak lépe a efektivně organizovat svůj časový prostor. více>>

Odkazy
Pracujte pro Wiseman.
Intenzivní poptávka po našich službách vede k otevření řady nových pozic. Vaše budoucnost v personálních službách je u nás. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Krizový management IT projektů

I430

Hmatatelným projevem krize na projektu je výrazná odchylka od plánu v některém z klíčových parametrů (rozsah, doba realizace nebo náklady), méně viditelným projevem je ztráta důvěry lidí v projekt jako takový. V těchto situacích je správným rozhodnutím přejít do režimu krizového managementu. Kurz se zabývá postupy převzetí, zhodnocení stavu, vyhodnocení příčin a následné nápravy projektu.    

 

Určení kurzu

·        Účastník: projektoví manažeři, vedoucí realizačních týmu a oddělení.

·        Úroveň znalostí problematiky: středně pokročilý až pokročilý. Doporučená je předchozí účast na kurzu „Projektový management“. Doporučená je přehledová znalost projektové metodologie a dokumentace.

 

Cíle kurzu

Cílem kurzu je seznámit se s postupy a technikami, které vedou k úspěšnému převzetí projektu v krizovém stavu a jeho následné konsolidaci. Kurz se zabývá několika rovinami stavu projektu. Je to:

·        Rovina obsahová – například nebuduje se něco, co od začátku objektivně mělo vypadat úplně jinak;

·        Rovina organizační – například když chybí někdo, kdo by přijal závazné rozhodnutí;

·        Rovina komunikace – například vznikají konflikty díky nevhodně zvolené formě komunikace;

·        Rovina dokumentační – například provedená analýza je spíše náhodná dokumentace požadavků;

·        Rovina psychologická – například má projekt špatnou pověst, nebo lidé na něm trpí antipatiemi.

Zvládnutí projektu v krizovém stavu je také velmi obtížné díky velké množině toho, co je potřeba ošetřit.

 

Typ kurzu

Dvoudenní kurz, zaměřený na dovednost převzít projekt, který se dostal do potíží. Na takovémto projektu je výrazně porušen některý z klíčových atributů: čas, rozsah nebo náklady. To může vést až k ukončení s nálepkou „neúspěšný“. Vedlejším efektem projektu v takovémto stavu je výrazné zhoršení komunikace s klientem. V takovémto okamžiku nastupuje „krizový“ manažer s cílem sjednat nápravu.

 

Detailní obsah kurzu

Kurz je složen z následujících bloků:

·        Techniky zhodnocení vstupního stavu na krizovém projektu

·        Psychologické aspekty projektu v krizovém stavu

·        Zjištění reálných příčin krizového stavu projektu

·        Kroky krizového manažera při převzetí řízení krizového projektu

·        Postupy minimalizace vzniku dalších škod (ať již materiálních, tak psychologických)

·        Možné strategie stabilizace projektu

·        Vyjednání souladu v dodavatelské organizaci nad zvolenou variantou stabilizace

·        Kroky stabilizace požadavků na nárůst rozsahu projektů

·        Kroky personální stabilizace na projektu

·        Přecenění projektu a kalkulace nákladů na dokončení

·        Asanace a eliminace následků chybějící dokumentace

·        Metoda postupného upevňování pravidel na projektu

·        Postup zavedení standardních mechanismů řízení projektu

·        Nácvik obvyklých postupů argumentace při stabilizaci projektu

·        Komunikační techniky zvládání obvyklých krizových situací

·        Jednání o ukončení projektu a postupy minimalizace škod

 

Zpět na kurzy se zaměřením na projektové dovednosti

Zpět na přehled kurzů

 


Další odkazy

Přihlásit se na veřejný kurz

Termíny veřejných kurzů

Domluvit si firemní kurz pouze pro Vaši společnost

Nabídka našich služeb

 

 


Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

28.-29.5.2018 Postupy analýzy potřeb zákazníků

Místo konání: Praha
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>

6.-7.6.2018
Standardy komunikace supportu

Místo konání: Praha
Dvoudenní kurz se zaměřuje na profesionalizaci komunikace pracovníků supportu v rámci celého procesu.
více>>

12.-13.6.2018 Manažerská akademie 3 - motivace hodnocením
Místo konání: jižní Morava
Kurz se zaměřuje na pravidelné hodnocení práce podřízených. Nedostatek zpětné vazby patří mezi tři nejsilnější demotivující faktory zaměstnanců.
více>>

18.6.2018
Prospect call

Místo konání: Praha
Cílem kurzu je připravit účastníky na aktivní telefonické hovory s novými klienty tak, aby v co největším počtu hovorů dosáhli plánovaného cíle.
více>>


Katalogy ke stažení více>>

 

  2010 Copyright Wiseman, s.r.o., info@wiseman.cz