Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
3.10.2018
KVADOS posiluje marketing

KVADOS, a.s. realizoval školení v oblasti marketingu se zaměřením na rozdílná specifika v IT firmě. více>>

9.9.2018
UNICORN školí jednání

UNICORN, a.s. školí vybrané týmy na pokročilé techniky jednání a vyjednávání se zaměřením na spolupráci. více>>

3.5.2018
PROVYS rozvíjí vedení

Tým vedení divize PROVYS prošel kurzem s cílem sjednotit pohled na priority rozvoje. více>>

Odkazy
Pracujte pro Wiseman.
Intenzivní poptávka po našich službách vede k otevření řady nových pozic. Vaše budoucnost v personálních službách je u nás. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Postupy analýzy potřeb zákazníků

I525

Kurz se zaměřuje na postupy, kterými konzultant mapuje požadavky zákazníka při nasazování IT řešení. Zpracované výstupy konzultant předává jako podklad pro parametrizaci sytém, nebo provedení programových úprav. 

 

Určení kurzu

·        Účastník: support management, support pracovníci, konzultanti, vývojáři.

·        Úroveň znalostí problematiky: začátečník až velmi pokročilý.

 

Termín kurzu

·        28.-29.5. 2018

 

Místo kurzu

·        Praha

 

Cíle kurzu

Mapování potřeb zákazníků je jeden z klíčových úkolů konzultantů na projektu. Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat. Kurz se zaměřuje jak na korektní postupy analýzy u zákazníka, tak na část dokumentační. Kurz je doplněn o praktická cvičení.

 

Detailní obsah kurzu

·        Co znamená „zpracuj analýzu“

o   Činnost analýzy a činnost návrhu

·        Analýza a návrh jako součást projektové metodiky;

·        Nejčastější chyby při tvorbě analýzy a návrhu řešení;

·        Metodické postupy analýzy a návrhu;

o   Postup plné analýzy

o   Postupy rozdílové analýzy

·        Procesní pochopení zákazníka jako základ definice rozsahu analýzy

o   Dovednost sestavit mapu procesů

o   Navázání obsahu analýzy na seznam řešených procesů

o   Vazba procesů zákazníka na postupy rozdílové analýzy

·        Rozlišení potřeb a požadavků zákazníka;

o   Potřeba – proč zákazník věc potřebuje;

o   Požadavek – očekáváný budoucí stav;

o   Postup zjišťování potřeb

·        Metody oceňování požadavků zákazníka;

o   Obhajoba požadované ceny;

·        Dotazování zákazníku v rámci analýzy;

o   Korektní otázky;

o   Potvrzování výstupů;

o   Redukce nedorozumění při zpracování analýzy

·        Obhajoba navrhovaných postupů u zákazníka;

·        Postupy změny nereálného požadavku zákazníka;

·        Dokumentace svázaná s analýzou potřeb (vzory k volnému využití);

o   Analýza funkčních požadavků a Návrh systému;

o   Vzory rozdílové analýzy;

o   Procesní schémata;

o   Pracovní postupy

·        Ověřování kvality dodávky v kontextu obsahu analýzy a návrhu systému;

·        Nácvik průběhu analytické schůzky u zákazníka;

·        Principy personální organizace při tvorbě analýzy;

 

Cena kurzu za účastníka

Obsah v ceně:

Cena bez DPH

·        školící materiály a ostatní potřebné pomůcky

·        certifikát absolvování kurzu a ocenění pro nejlepšího z kurzu

·        občerstvení a stravování po dobu trvání kurzu

18.800Kč



Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

Cyklus kurzů manažerské akademie

Místo konání: Praha, JM
Cyklus kurzů manažerské akademie má za cíl pomoci vedoucím pracovníkům v IT firmách plnit růstové cíle jejich týmů pomocí konkrétních námětů na zvýšení kvality manažerské práce.
více>>

7.-8.1.2019 Strategie rozvoje IT firmy
Místo konání: Praha
Dvoudenní kurz zaměřený na tvorbu firemní strategie společnosti a její zavedení do každodenního firemního života.
více>>

9.-10.1.2019 Manažerská akademie I. - práce s jednotlivcem
Místo konání: Praha
Cílem je rozvoj osobnosti manažera prostřednictvím osvojení ucelené sady technik a dovedností nezbytných pro efektivní motivaci a řízení jednotlivce.
více>>

15.-16.1.2019 Organizace supportu zákazníků
Místo konání: jižní Morava
Cílem kurzu je seznámit účastníky s organizací procesu supportu, aby přinášel zákazníkům co největší spokojenost s řešením jejich požadavků a zároveň společnosti významný zisk.
více>>


Katalogy ke stažení více>>