Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
28.11.2024
Akvizční prodej pro SOFTIP

Pro slovenskou společnost SOFTIP a.s. jsme realizovali kurz zaměření na vytváření nových obchodních příležitostí. více>>

11.10.2024
Vedení lidí v týmu pro IDC

Pro společnost IDC jsme realizovali kurz Vedení lidí pro team lídry skupin vývojářů a analytiků poskytující služby vnitřním zákazníkům. více>>

17.5.2024
Vyjednávání pro obchod v AIMTECu

AIMTEC, a.s. věnuje rozvoji lidí tradičně velkou pozornost. Skupina obchodníků prošla školením Pokročilé techniky jednání a vyjednávání. více>>

25.4.2024
Asseco rozvíjí Account management

Pro Asseco Solutions a.s. jsme realizovali dva běhy kurzu Account Management, jejichž cílem je dále posílit kvalitu péče o stávající zákazníky. více>>

6.3.2024
Krizový management projektů pro Ipesoft

Pro slovenskou firmu Ipesoft jsme v jejím sídle v Žilině realizovali firemní kurz Krizový management IT projektů. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Kurzy se zaměřením na obchodní dovednosti:

 

 

Prodej IT řešení 1 - Trust IT Selling (3 dny)

Obchodní metodika "Trust IT Selling" se zaměřuje na zvýšení úspěšnosti prodeje prostřednictvím řízeného budování vztahů s konkrétními lidmi na straně zákazníka.Také se dívá na potřeby těchto lidí jako na hybnou sílu prodeje (proč koupit) a do třetice chápe přínosy plynoucí z prodávaného řešení jako důvod k obhájení ceny. Kupují od nás konkrétní lidé, nikoliv anonymní firmy. více>>

 

Prodej IT řešení 2 - TOP IT Selling (3 dny)

Cílem kurzu je prostřednictvím simulací reálných obchodních případů si osvojit strategické postupy, které z ostatních zájemců o obchod, učiní přihlížející diváky. Nebo nám umožní rychle zjistit, že v této hře jsme jen diváci. Kdo se domnívá, že zákazník objektivně vybírá technicky nejvýhodnější řešení, hodně prohrává. Obchodní zakázka je totiž propletenec osobních zájmů a preferencí na straně zákazníka. Každý člověk si hájí pro sebe výhodnou pozici. více>>

 

Prospect call (1 den)

Cílem kurzu je připravit účastníky na aktivní telefonické hovory s novými klienty tak, aby v co největším počtu hovorů dosáhli plánovaného cíle. Tím může být sběr informací, domluvení akviziční schůzky nebo třeba "prodej" účasti na pořádané konferenci. Kurz se zaměřuje na rozvoj dovedností, které posouvají volajícího k vyšší úspěšnosti.více>>

 

Akviziční schůzky (2 dny)

Dovednostním zvládnutím akviziční schůzky se rozumí získání podpory konkrétní osoby pro námi nabízené řešení v průběhu obchodní schůzky. Celkový prodej řešení se skládá z většího počtu takovýchto akvizičních schůzek. Vyhrát znamená uspět alespoň v klíčových bodech. více>>

 

Account management (2 dny)

Kurz se zabývá technikami plánování a řízení obchodů s portfoliem současných zákazníků tak, abychom dosáhli maximálního zisku  a příjmů s nejmenší námahou. Přitom také bráníme vstupu konkurence, nebo jí vytlačujeme z jejich současných pozic u našich zákazníků. více>>

 

Řízení partnerů v distribučním řetězci (2 dny)

Nepřímý distribuční model prodeje přes obchodní partnery má řadu výhod. Cílem kurzu je obsáhnout klíčové dovednosti pro úspěšné řízení partnerů a tím dosáhnout plánovaných obchodních cílů. Od zvolení strategie podle perspektivy partnera po rozdílné způsoby jednání a podpory. více>>

 

Prezentační dovednosti v IT (2 dny)

Získat na svou stranu skupinu posluchačů prostřednictvím veřejného projevu patří ke klíčovým dovednostem. Odborná znalost prezentujícího hraje pro pozitivní hodnocení prezentace velmi malou roli. Klíčové je osvojení „dojmových“ dovedností, na kterých je teprve možné stavět odbornou rovinu. více>>

 

Presales prezentace IT řešení (2 dny)

     Presales prezentace je v obchodě kritickým bodem. Může zhatit doposud skvěle obchodně vybudovanou pozici, ale také        pomoci outsiderovi se vyšvihnout do čela zájmu. Kurz se zaměřuje na nácvik postupů přípravy a obsahového provedení špičkové presales prezentace IT řešení. více>>

 

Kritické situace při prezentaci (2 dny)

Kurz se zaměřuje na dovednosti, jak dosáhnout cíle prezentace i přes negativní naladění skupiny posluchačů. Mezi příklady takovéhoto naladění patří „expert“ v publiku, silný odpor posluchačů, nevěnování pozornosti, odcházení nebo verbální konflikt. více>>

 

Pokročilé techniky jednání a vyjednávání (2 dny)

Střetnutí špičkového vyjednavače s intuitivně jednajícím má podobný průběh jako hra kočky s bezbrannou myší. Výsledek jednání z pohledu predátora bývá o to kouzelnější, pokud je myš přesvědčena, že vlastně dosáhla svého. Vstupte prací s více cíly a různými technikami jednání mezi elitu. více>>

 

Techniky manipulací (2 dny)

Využití technik manipulace má ve firemním prostředí široké použití. Od dovednosti sestavit účinnou reklamu přes schopnost otočit rozhodující jednání ve váš prospěch až po ovlivnění postojů ostatních kolegů a spolupracovníků. více>>

 

Marketing v IT (2 dny)

Marketing může být efektivní nástroj k dosažení strategických cílů firmy, ale také černou dírou na peníze bez efektu a to aniž bychom si to uvědomovali, protože zdánlivě vše vypadá dobře. Cílem kurzu je posílit roli marketingu, jako efektivního nástroje, zaměřením se na jeho specifika v IT firmě. Ať již se jedná například o úzkou cílovou skupinu, nebo obtížnější uchopitelnost produktů a služeb.  více>>

 

Prodej znalostí a poradenství (2 dny)

Prodej znalostního poradenství a konzultací je vlajkovou lodí každé IT firmy. Pro úspěch je nutné získat důvěru klienta v zcela neuchopitelném předmětu obchodního vztahu. Jak dovést postojově konzervativního klienta k poznání, že „znalosti“, které od nás kupuje, pro něj mají vysokou cenu a potřebuje je? více>>

 

 

 Zpět na přehled kurzů



Přihláška na kurzy
Pro více informací o kurzech nebo pro přihlášení na veřejne kurzy
kontaktuje nás na e-mailu: info@wiseman.cz více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny všech vypsaných kurzů zde
více>>

9.-10.1.2025
Postupy řízení obchodního týmu

Místo konání: JM
Kurz se zaměřuje na celý rozsah činností vedoucího obchodního týmu. Od strategické a organizační úrovně až po nástroje každodenního tlaku na obchodníky.
více>>

14.-15.1.2025
Postupy analýzy potřeb zákazníků

Místo konání: jižní Morava
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>

28.1.2025
Prospect call

Místo konání: jižní Morava
Cílem kurzu je připravit účastníky na aktivní telefonické hovory s novými klienty tak, aby v co největším počtu hovorů dosáhli plánovaného cíle.
více>>

29.-30.1.2025
Manažerská akademie 3 - motivace hodnocením

Místo konání: Praha
Kurz se zaměřuje na pravidelné hodnocení práce podřízených. Nedostatek zpětné vazby patří mezi tři nejsilnější demotivující faktory zaměstnanců.
více>>


Katalogy ke stažení více>>