Kurzy se zaměřením na efektivní firemní organizaci:
· Strategie rozvoje IT firmy
· Postupy řízení obchodního týmu
· Organizace efektivní realizace
· Organizace supportu zákazníků
· Krizový management IT firmy
· Procesy personalistiky IT firmy
Strategie rozvoje IT firmy (2 dny)
Cílem dvoudenního kurzu je poskytnout ucelený pohled na systém strategického řízení společnosti v době prudkých změn IT prostředí. Účastníkům to umožní zdokonalit jejich stávající systém strategického řízení nebo postupně systém začít do společnosti zavádět. více>>
Postupy řízení obchodního týmu (2 dny)
Organizace je podmínkou výkonu týmu. Kurz se zabývá od strategické roviny, prezentované stanovením obchodních cílů a obchodních strategií přes praktické řídící struktury mzdového systému, KPI obchodníka, pipeline, nebo definice segmentů až po nácvik pravidelných pohovorů nad obchodními výsledky. více>>
Organizace efektivní realizace (2 dny)
Jak nastavit procesy v realizaci a vývoji, aby byly co nejefektivnější? Říká se: "Obchod generuje obrat, realizace odpovídá za zisk". Realizační část tvoří největší část personálních nákladů IT firmy. Organizace práce zásadním způsobem ovlivňuje celkový výkon. Kurz se zabývá nastavením procesů v realizační části firmy, od strategické úrovně řízení až po motivaci jednotlivce metriky, s cílem poskytovat celkově lepší výsledky. více>>
Organizace supportu zákazníků (1 den)
Poskytování podpory stávajícím zákazníkům je klíčovým pilířem dlouhodobé stability IT firmy. Kurz se zabývá takovým nastavením systému poskytování podpory, aby se stal nejziskovější částí firmy a zároveň zvyšoval spokojenost zákazníků. Platící a vysoce loajální zákazníci jsou příznaky dobře fungujícího supportu.více>>
Krizový management IT firmy (2 dny)
Kritický stav se nejčastěji projevuje prudkým poklesem výkonu některého z týmů firmy. To již však bývá velmi pozdní signál. Kurz se zabývá technikami detekce potenciální krize, prevence jejich příčin i konkrétními postupy jejich zvládnutí. více>>
Procesy personalistiky IT firmy (2 dny)
Personální procesy a personální práce obecně patří v IT firmách často k podceňovaným místům. Přitom od určité velikosti firmy je to právě personalistika, která zásadním způsobem ovlivňuje výkonnost celé organizace. Management IT firmy k tomuto poznání však často dojde až po několika letech zbytečných ztrát. Kurz v jednom celku přináší přehled „best of“ činností a procesů pesonalistiky v IT firmě. Zabývá se také postupy jejich uvedení do praxe. více>>
Prodej pracovní pozice (1 den)
V době vysoké poptávky po lidech na pracovním trhu se obsazení nové pozice stává noční můrou každého personalisty v IT firmě. Jednodenní kurz se zaměřuje na obchodní dovednosti, které personalista využije při získávání možných kandidátů pro otevřené pozice. Jádrem kurzu je pak samotný akviziční pohovor, na kterém má personalista za cíl kandidátovi "prodat" pozici a tím jej přimět ke změně zaměstnání.více>>
Zpět na přehled kurzů