Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
28.11.2024
Akvizční prodej pro SOFTIP

Pro slovenskou společnost SOFTIP a.s. jsme realizovali kurz zaměření na vytváření nových obchodních příležitostí. více>>

11.10.2024
Vedení lidí v týmu pro IDC

Pro společnost IDC jsme realizovali kurz Vedení lidí pro team lídry skupin vývojářů a analytiků poskytující služby vnitřním zákazníkům. více>>

17.5.2024
Vyjednávání pro obchod v AIMTECu

AIMTEC, a.s. věnuje rozvoji lidí tradičně velkou pozornost. Skupina obchodníků prošla školením Pokročilé techniky jednání a vyjednávání. více>>

25.4.2024
Asseco rozvíjí Account management

Pro Asseco Solutions a.s. jsme realizovali dva běhy kurzu Account Management, jejichž cílem je dále posílit kvalitu péče o stávající zákazníky. více>>

6.3.2024
Krizový management projektů pro Ipesoft

Pro slovenskou firmu Ipesoft jsme v jejím sídle v Žilině realizovali firemní kurz Krizový management IT projektů. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Postupy analýzy potřeb zákazníků

I525

Kurz se zaměřuje na postupy, kterými konzultant mapuje požadavky zákazníka při nasazování IT řešení. Zpracované výstupy konzultant předává jako podklad pro parametrizaci sytém, nebo provedení programových úprav. 

 

Určení kurzu

·        Účastník: support management, support pracovníci, konzultanti, vývojáři.

·        Úroveň znalostí problematiky: začátečník až velmi pokročilý.

 

 

Cíle kurzu

Mapování potřeb zákazníků je jeden z klíčových úkolů konzultantů na projektu. Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat. Kurz se zaměřuje jak na korektní postupy analýzy u zákazníka, tak na část dokumentační. Kurz je doplněn o praktická cvičení.

 

Detailní obsah kurzu

·        Co znamená „zpracuj analýzu“

o   Činnost analýzy a činnost návrhu

·        Analýza a návrh jako součást projektové metodiky;

·        Nejčastější chyby při tvorbě analýzy a návrhu řešení;

·        Metodické postupy analýzy a návrhu;

o   Postup plné analýzy

o   Postupy rozdílové analýzy

·        Procesní pochopení zákazníka jako základ definice rozsahu analýzy

o   Dovednost sestavit mapu procesů

o   Navázání obsahu analýzy na seznam řešených procesů

o   Vazba procesů zákazníka na postupy rozdílové analýzy

·        Rozlišení potřeb a požadavků zákazníka;

o   Potřeba – proč zákazník věc potřebuje;

o   Požadavek – očekáváný budoucí stav;

o   Postup zjišťování potřeb

·        Metody oceňování požadavků zákazníka;

o   Obhajoba požadované ceny;

·        Dotazování zákazníku v rámci analýzy;

o   Korektní otázky;

o   Potvrzování výstupů;

o   Redukce nedorozumění při zpracování analýzy

·        Obhajoba navrhovaných postupů u zákazníka;

·        Postupy změny nereálného požadavku zákazníka;

·        Dokumentace svázaná s analýzou potřeb (vzory k volnému využití);

o   Analýza funkčních požadavků a Návrh systému;

o   Vzory rozdílové analýzy;

o   Procesní schémata;

o   Pracovní postupy

·        Ověřování kvality dodávky v kontextu obsahu analýzy a návrhu systému;

·        Nácvik průběhu analytické schůzky u zákazníka;

·        Principy personální organizace při tvorbě analýzy;

 

Cena kurzu za účastníka

Obsah v ceně:

Cena bez DPH

·        školící materiály a ostatní potřebné pomůcky

·        certifikát absolvování kurzu a ocenění pro nejlepšího z kurzu

·        občerstvení a stravování po dobu trvání kurzu

19.800Kč



Přihláška na kurzy
Pro více informací o kurzech nebo pro přihlášení na veřejne kurzy
kontaktuje nás na e-mailu: info@wiseman.cz více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny všech vypsaných kurzů zde
více>>

9.-10.1.2025
Postupy řízení obchodního týmu

Místo konání: JM
Kurz se zaměřuje na celý rozsah činností vedoucího obchodního týmu. Od strategické a organizační úrovně až po nástroje každodenního tlaku na obchodníky.
více>>

14.-15.1.2025
Postupy analýzy potřeb zákazníků

Místo konání: jižní Morava
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>

28.1.2025
Prospect call

Místo konání: jižní Morava
Cílem kurzu je připravit účastníky na aktivní telefonické hovory s novými klienty tak, aby v co největším počtu hovorů dosáhli plánovaného cíle.
více>>

29.-30.1.2025
Manažerská akademie 3 - motivace hodnocením

Místo konání: Praha
Kurz se zaměřuje na pravidelné hodnocení práce podřízených. Nedostatek zpětné vazby patří mezi tři nejsilnější demotivující faktory zaměstnanců.
více>>


Katalogy ke stažení více>>