Náš způsob práce
Na českém trhu seriózně působí pod svým jménem přes 230 subjektů zabývajících se některou z disciplín v oblasti personalistiky, z toho přibližně 65 subjektů je firemních, zbytek připadá na živnostníky. Vnímáme však v našem způsobu práce sedm klíčových důvodů, které nás od ostatních odlišují a staví nás do jedinečné role. Těmi důvody jsou:
1. Pohled z praxe
2. Využitelnost služby
3. Systémový a integrační pohled
4. Individuální osobní přístup
5. Intenzivní rozvoj a inovace služeb o „best of“
6. Informační otevřenost
7. Ochrana informací
Naši klíčoví lidé, kteří Vám doporučují využití konkrétní služby, jsou lidé z manažerskou praxí z komerčních firem. Primárně vnímáme firmu jako systém, který je motivován svými majiteli k plnění vytýčeného cíle (pozice na trhu, obrat, zisk,…) s jasně vymezenými a konečnými zdroji. Dosažení tohoto cíle je závislé pouze na lidech, zaměstnancích, kteří každou firmu odlišují od konkurence. Proto se na aplikaci každého personálního projektu, osobnostní, psychologické nebo sociologické znalosti díváme z pohledu dopadu na firemní cíle.
Zpět na přehled sedmi odlišných způsobů naší práce
2) Využitelnost služby
Cílem každého kroku, který společně se zákazníkem realizujeme, je účelně přinést hodnotu, rozvoj nebo vzdělání. Naše zaměření je proto vždy vázáno pohledem potřeby a využitelnosti služby, kterou máme poskytnout. Jsme-li přesvědčeni, že požadovaná služba není z hlediska procesů zákazníkovou optimální prioritou, otevřeně o tom se zákazníkem hovoříme. Dobrá služba je utvořena dobrou potřebou ve správný čas. Osobní profil série Wise profile TM je navržen a neustále adaptován/aktualizován především s ohledem na jeho další praktické využití.
Zpět na přehled sedmi odlišných způsobů naší práce
3) Systémový a integrační pohled
Víme, v čem jsme nejlepší, ale známe i svá omezení. Primárně zlepšujeme naše jádrové služby série WiseTM, a integrační služby. Naším cílem je poskytnout zákazníkům to nejlepší, proto jsme připraveni zastřešit a doporučit služby jiných subjektů, pokud jsme přesvědčeni, že je zákazník potřebuje a jsme si jisti tím, že daný subjekt je poskytne v lepší kvalitě, než my. Z toho důvodu neustále rozvíjíme síť partnerských firem, zejména mezi školícími centry a personálními agenturami.
Zpět na přehled sedmi odlišných způsobů naší práce
4) Individuální a osobní přístup
Každému klientovi nabízíme individuální skupinu služeb, které jsou pro něj vhodné. Všechny postupy a služby vnímáme pouze jako šablony, které následně přizpůsobíme podle firemní kultury a potřeb zákazníka. Přizpůsobení je základní cesta ke zvýšení efektivity a úspěšnosti služby. I u jednotlivých školení na základě zjištěných znalostí účastníků upravujeme jejich obsah a seskupení cvičení tak, aby byly co nejatraktivnější. Jen tak dokážeme nabídnout špičkovou službu. Pokud v průběhu realizace sjednané služby zjistíme nové skutečnosti, které znamenají doporučení jiného a efektivnějšího postupu, neváháme je u klienta prosadit i s rizikem ztráty předchozí zakázky.
Zpět na přehled sedmi odlišných způsobů naší práce
5) Intenzivní rozvoj a inovace služeb o „best of“
Většina dnes veřejně prezentovaných personálních technik a kurzů vychází znalostně ze 70. a 80.let minulého století. Wiseman intenzivně investuje do neustálé aktualizace nabídky svých personálních služeb serie Wise TM. Zapracováváme jak nově zjištěné teoretické požadavky, tak praktické zkušenosti. Vytvořili jsme mezioborovou znalostní skupinu (sociologie, psychologie, ekonomika, management a technologie), jejímž cílem je shromažďovat nové znalosti a navrhovat jejich začlenění do našich služeb.
Zpět na přehled sedmi odlišných způsobů naší práce
6) Informační otevřenost
Maximum informací předáváme před jakýmkoliv kontraktem. Poskytujeme detailní informace o našich postupech, výstupech a znalostech. Informační otevřenost je jedním z našich klíčových principů. U velkých organizací dokážeme vybrat a vyškolit interní vzdělávací team, včetně licencování všech nezbytných materiálů. Víme, že v okamžiku, kdy se někdo pokusí osvojit naše znalosti neoprávněně bez autorizace, jsme již vždy o generaci dále díky investicím do dalšího vývoje. Proto je možné s námi mluvit o všem a získat všechny detailní informace potřebné pro zákazníkovo rozhodnutí.
Zpět na přehled sedmi odlišných způsobů naší práce
7) Ochrana informací
Identita našich zákazníků je nedotknutelná. Řídíme se bez výhrady informační a bezpečnostní politikou našeho klienta. Nehovoříme o tom, pro koho a co jsem zrealizovali za projekt, abychom tím veřejně neodkryli možné personální slabiny. Je-li naším zákazníkem firemní oddělení HR, mohou být projekty dokonce realizovány tak, aby je zaměstnanci vnímali jako vnitrofiremní projekt (například audit). Součástí všech smluv je přísné utajení informací, ochrana zaměstnanců a „know-how“ zákazníka, a to pod přísnou sankcí. Samotný zákazník vždy získá certifikát o provedení služby naší firmou, dokladující jeho investici do špičkových postupů v oblasti personalistiky.
Zpět na přehled sedmi odlišných způsobů naší práce