Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
28.11.2024
Akvizční prodej pro SOFTIP

Pro slovenskou společnost SOFTIP a.s. jsme realizovali kurz zaměření na vytváření nových obchodních příležitostí. více>>

11.10.2024
Vedení lidí v týmu pro IDC

Pro společnost IDC jsme realizovali kurz Vedení lidí pro team lídry skupin vývojářů a analytiků poskytující služby vnitřním zákazníkům. více>>

17.5.2024
Vyjednávání pro obchod v AIMTECu

AIMTEC, a.s. věnuje rozvoji lidí tradičně velkou pozornost. Skupina obchodníků prošla školením Pokročilé techniky jednání a vyjednávání. více>>

25.4.2024
Asseco rozvíjí Account management

Pro Asseco Solutions a.s. jsme realizovali dva běhy kurzu Account Management, jejichž cílem je dále posílit kvalitu péče o stávající zákazníky. více>>

6.3.2024
Krizový management projektů pro Ipesoft

Pro slovenskou firmu Ipesoft jsme v jejím sídle v Žilině realizovali firemní kurz Krizový management IT projektů. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Krizový management IT firmy

Kurz: I140

 

Kritický stav se nejčastěji projevuje prudkým poklesem výkonu. To již však bývá velmi pozdní signál. Kurz se zabývá technikami detekce potenciální krize, prevence jejich příčin i konkrétními postupy jejich zvládnutí. Říká se: „Pokud jsi spokojen se současností, pouze nevidíš blížící se krizi, nebo jsi již v ní.“

 

Určení kurzu

·        Účastník: majitelé firem, management na všech úrovních.

·        Úroveň znalostí problematiky: pokročilý až velmi pokročilý.

 

Cíle kurzu

Cílem kurzu je připravit účastníky na průběžnou prevenci a zvládnutí jakékoliv krize ve společnosti. Ať se jedná o firemní krizi ohrožující existenci celé společnosti nebo o krizi v dílčí jednotce, či týmu. Kurz se zaměřuje zejména na konkrétní postupy a návody použitelné v praxi. Tím se zkracuje doba potřebná pro navrácení k zisku a růstu společnosti.

 

Typ kurzu

Intenzivní dvoudenní kurz zaměřující se na dovednosti potřebné pro prevenci a zvládnutí krize. Krizový stav ve firmě se od běžného odlišuje zejména tím, že s každým dalším dnem se prohlubují následky. Čas neúprosně firmu vede k překročení bodu zlomu, odkud již bez externí pomoci není možné firmu restrukturalizovat.

 

Proto i v době firemní konjunktury je povinností každého manažera zavádět postupy monitorování potenciálních příznaků krize. Včasné zjištění zvětšuje manévrovací prostor managementu při její nápravě. 

 

Pokud již krize nastala, jsou dovednosti krizového managementu jedinou možností záchrany. Čas, který hraje v krizi proti nám, nás nutí nedělat chyby. Není prostor pro nevyzkoušené postupy. Proto u krize platí dvojnásob heslo: „štěstí přeje dobře připraveným“.

 

Klíčová témata kurzu jsou:

·        Techniky zjištění signálů krizového stavu

·        Prevence krizových stavů ve společnosti

·        Postup zvládnutí krizového stavu krok za krokem

·        Personální organizace krizového týmu

·        Krize a její komunikace uvnitř a vně společnosti

·        Zkrácení období následků krize

 

Detailní obsah kurzu

Kurz zahrnuje následující témata:

·        Signály potenciální krize ve společnosti

o   vnější znaky

o   vnitrofiremní příznaky

·        Pokročilé techniky průběžného monitoringu možné krize

o   poměrové KPI (Key Performance Indicators) detekující krizový stav

o   náhodné audity dílčích procesů

·        Nejčastější příčiny přechodu firmy do krizového stavu

·        Stádium vývoje firmy a náchylnost k potenciálním krizím

·        Postup krizového managementu

o   zprůhlednění aktuálního stavu (analýza příčin krize a souvislostí)

§  struktura a systém řízení společnosti

§  stav marketingových aktivit

§  obchodní - aktuální stav a výhled

§  realizace - stav rozpracovaných projektů

§  stav pověsti v hodnotovém řetězci (zákazníci, dodavatelé, partneři)

§  finanční stabilita a predikce vývoje

§  stav personálního pokrytí, hodnota personálu

§  ostatní vnější i vnitřní rizika

o   operativní opatření zabraňující prohloubení krize ve firmě = získání času

§  stanovení průběžných kontrolních KPI

§  operativní řešení kritických bodů

o   strategická restrukturalizace společnosti

§  stanovení primárního cíle restrukturalizace

§  stanovení cílů pro jednotlivé klíčové procesy

§  sestavení plánu projektu změny

§  komunikační plán

§  exekuce jednotlivých projektů

o   přechod ke klasickému řízení společnosti

·        Personální organizace krizového managementu

o   role a pravomoce krizového manažera

o   sestavení řídícího týmu

o   techniky vedení a organizace krizového týmu

o   techniky na posílení pozitivní morálky krizového týmu

·        Postupy komunikace krize uvnitř společnosti

·        Motivace pracovníků v době krize

o   nefinanční motivace

o   technika sounáležitosti se skupinou

·        Techniky eliminace potenciální ztráty dobré pověsti vně společnosti

 

Zpět na kurzy se zaměřením na efektivní firemní organizaci

Zpět na přehled kurzů

 



Přihláška na kurzy
Pro více informací o kurzech nebo pro přihlášení na veřejne kurzy
kontaktuje nás na e-mailu: info@wiseman.cz více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny všech vypsaných kurzů zde
více>>

9.-10.1.2025
Postupy řízení obchodního týmu

Místo konání: JM
Kurz se zaměřuje na celý rozsah činností vedoucího obchodního týmu. Od strategické a organizační úrovně až po nástroje každodenního tlaku na obchodníky.
více>>

14.-15.1.2025
Postupy analýzy potřeb zákazníků

Místo konání: jižní Morava
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>

28.1.2025
Prospect call

Místo konání: jižní Morava
Cílem kurzu je připravit účastníky na aktivní telefonické hovory s novými klienty tak, aby v co největším počtu hovorů dosáhli plánovaného cíle.
více>>

29.-30.1.2025
Manažerská akademie 3 - motivace hodnocením

Místo konání: Praha
Kurz se zaměřuje na pravidelné hodnocení práce podřízených. Nedostatek zpětné vazby patří mezi tři nejsilnější demotivující faktory zaměstnanců.
více>>


Katalogy ke stažení více>>