Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
28.11.2024
Akvizční prodej pro SOFTIP

Pro slovenskou společnost SOFTIP a.s. jsme realizovali kurz zaměření na vytváření nových obchodních příležitostí. více>>

11.10.2024
Vedení lidí v týmu pro IDC

Pro společnost IDC jsme realizovali kurz Vedení lidí pro team lídry skupin vývojářů a analytiků poskytující služby vnitřním zákazníkům. více>>

17.5.2024
Vyjednávání pro obchod v AIMTECu

AIMTEC, a.s. věnuje rozvoji lidí tradičně velkou pozornost. Skupina obchodníků prošla školením Pokročilé techniky jednání a vyjednávání. více>>

25.4.2024
Asseco rozvíjí Account management

Pro Asseco Solutions a.s. jsme realizovali dva běhy kurzu Account Management, jejichž cílem je dále posílit kvalitu péče o stávající zákazníky. více>>

6.3.2024
Krizový management projektů pro Ipesoft

Pro slovenskou firmu Ipesoft jsme v jejím sídle v Žilině realizovali firemní kurz Krizový management IT projektů. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Zavedení managementu znalostí

Managementem  znalostí  se  rozumí  procesní  postupy, které  vedou  k  cílenému  doplňování, rozvoji a šíření znalostí ve firmě. Cílem služby je pomoc s definicí i zavedením takovýchto procesů. Zvyšuje se tak navenek profesionální kredit firmy i vnitřní zastupitelnost.

Obsah služby

Služba se zaměřuje na vytvoření a zavedení procesů pro cílené uchovávání znalostí a jejich následné šíření ve společnosti. Doporučeným vstupem pro realizaci služby je mapa znalostí. Její sestavení je možné pomocí služby „Sestavení znalostní mapy společnosti“.

 

Nositelé znalostí ve firmě jsou jednotliví zaměstnanci, zejména pokud se jedná o znalosti nabyté prostřednictvím praktických zkušeností. S tímto kapitálem je nutné aktivně pracovat. V opačném případě se postupně vytváří prohlubující se znalostní bariéra mezi služebně staršími zaměstnanci a nově příchozími kolegy.

 

Cílem služby jsou tyto oblasti:

·        Definice seznamu znalostí ve spojitosti s konkrétním pracovním místem

·        Definice postupu přenosu znalostí na nové zaměstnance (asociační plán)

·        Způsoby dokumentace klíčových znalostí a jejich udržování v aktuální podobě

·        Techniky předávání znalostí uvnitř společnosti

·        Nastavení role tutora pro nové zaměstnance

·        Sestavení plánu rozvoje znalostí pro každého zaměstnance

·        Organizační struktura a přidělení „supervize“ nad blokem znalostí

·        Definice politiky znalostní zastupitelnosti ve společnosti

 

Služba nabízí souhrn aktuálně nejlepších postupů v těchto oblastech. Management znalostí se stává spolu s generační obměnou zaměstnanců ve firmách jedním z klíčových témat. Přitom často management nevidí tuto potřebu jako aktuální, protože bývá znalostně výborně vybaven. Neuvědomuje si však, že za jeho znalostmi je několik let dlouhá kariéra jejich nabývání.

 

Výstupy služby

Výstupem služby je v písemné podobě definice projektu zavedením znalostního managementu. Ten popisuje současný stav, cílový stav a seznam konkrétních kroků potřebných pro přechod do cílového stavu. V rámci realizace tohoto projektu je možné využití služby „Řízení vnitrofiremních projektů změny“.

 

Přínosy služby

·        Zvýšení zastupitelnosti z pohledu znalostí uvnitř společnosti.

·        Rychlejší produktivní začlenění nových zaměstnanců do společnosti.

·        Snížení nákladů na školení zaměstnanců.

·        Možnost nastavení osobní odpovědnosti za udržování konkrétní znalosti v aktuální podobě.

 

 

Zpět na přehled služeb

Zpět na služby personálního poradenství



Přihláška na kurzy
Pro více informací o kurzech nebo pro přihlášení na veřejne kurzy
kontaktuje nás na e-mailu: info@wiseman.cz více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny všech vypsaných kurzů zde
více>>

9.-10.1.2025
Postupy řízení obchodního týmu

Místo konání: JM
Kurz se zaměřuje na celý rozsah činností vedoucího obchodního týmu. Od strategické a organizační úrovně až po nástroje každodenního tlaku na obchodníky.
více>>

14.-15.1.2025
Postupy analýzy potřeb zákazníků

Místo konání: jižní Morava
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>

28.1.2025
Prospect call

Místo konání: jižní Morava
Cílem kurzu je připravit účastníky na aktivní telefonické hovory s novými klienty tak, aby v co největším počtu hovorů dosáhli plánovaného cíle.
více>>

29.-30.1.2025
Manažerská akademie 3 - motivace hodnocením

Místo konání: Praha
Kurz se zaměřuje na pravidelné hodnocení práce podřízených. Nedostatek zpětné vazby patří mezi tři nejsilnější demotivující faktory zaměstnanců.
více>>


Katalogy ke stažení více>>