Získávání zpětné vazby od zákazníků a partnerů
Cílem služby je získat z definované skupinky objektivní informace podle zadání. Může se jednat o průzkumy mezi stávajícími zákazníky nebo obchodními partnery. Dalším příkladem může být zjišťování objektivních důvodů prohry u konkrétního zákazníka.
Obsah služby
Znát objektivní názor cílové skupiny firem na konkrétní věc, je konkurenční výhodou. Vztah vůči dodavatelské firmě však často vede ke zkreslování informací při přímém dotazování. Příkladem může být sdělení důvodů potenciálními dodavateli, proč byl vyřazen z výběrového řízení. Téměř vždy se jedná o zástupné důvody, na základě kterých není možné učinit opatření pro budoucí výhru. Třetí strana má v takovýchto případech možnost získat reálnější informace.
Služba se nejčastěji využívá pro:
· Získání anonymní zpětné vazby od zákazníků nebo obchodních partnerů
· Získání informací od definované cílové skupiny firem
· Zjištění reálných příčin prohry u konkrétního zákazníka
Průzkum je možné vždy chápat jako proces, který se realizuje v definovaných krocích. Služba zahrnuje následující kroky:
· Definice sady informací ke zjištění ve spolupráci se zadavatelem
· Definice objektivních kritérií pro vyhodnocení zjištěných informací
· Zvolení metody pro získání požadovaných informací (dotazník, rozhovor, atd..)
· Provedení zjišťování informací u cílové skupiny
· Statistické zpracování výsledků
· Předložení a prezentace výsledných zjištění
Výstupy služby
Výstupem služby je sumární zpráva se zjištěnými daty v dohodnuté struktuře. Součástí jsou také doporučení na další postup na základě zjištěných informací. Po dohodě doporučujeme verbální prezentaci výsledků zjištění.
Přínosy služby
· Objektivní informace pro klíčová rozhodnutí o změnách
· Informace, které není možné bez zkreslení získat napřímo
· Úsporu nákladů při provádění průzkumů vlastními silami
· Jistota validity výsledků (není možné je zkreslit) – zásada managementu: kontrolovat práci musí někdo jiný, než ten který práci vykonává
Zpět na přehled služeb
Zpět na služby strategického poradenství