Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
28.11.2024
Akvizční prodej pro SOFTIP

Pro slovenskou společnost SOFTIP a.s. jsme realizovali kurz zaměření na vytváření nových obchodních příležitostí. více>>

11.10.2024
Vedení lidí v týmu pro IDC

Pro společnost IDC jsme realizovali kurz Vedení lidí pro team lídry skupin vývojářů a analytiků poskytující služby vnitřním zákazníkům. více>>

17.5.2024
Vyjednávání pro obchod v AIMTECu

AIMTEC, a.s. věnuje rozvoji lidí tradičně velkou pozornost. Skupina obchodníků prošla školením Pokročilé techniky jednání a vyjednávání. více>>

25.4.2024
Asseco rozvíjí Account management

Pro Asseco Solutions a.s. jsme realizovali dva běhy kurzu Account Management, jejichž cílem je dále posílit kvalitu péče o stávající zákazníky. více>>

6.3.2024
Krizový management projektů pro Ipesoft

Pro slovenskou firmu Ipesoft jsme v jejím sídle v Žilině realizovali firemní kurz Krizový management IT projektů. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Testování míry inovace dosažené vzděláváním

Cílem služby je zmapovat a změřit přínosy konkrétního vzdělávacího projektu. Provádí se prostřednictvím vytvoření snímku nad skupinou respondentů před projektem a po jeho realizaci. Příkladem může být spokojenost zákazníků s chováním supportu.

 

Obsah služby

Služba se zaměřuje na ověření dosažení plánovaných cílů vzdělávacího projektu. Vzdělávací projekty jsou obecně zaměřeny na dosažení dvou skupin cílů.

 

Cíle stanovené tvrdou metrikou

Tvrdé metriky jsou založeny na exaktně změřitelných podkladech. Patří mezi ně například percentuální úspěšnost dosažení obchodu, ziskovost, obrat nebo utilizace zdrojů na projektech. Takovéto metriky mají většinou přímou souvislost s celkovou výkonností organizace.   

 

Cíle stanovené měkkou metrikou

Měkké metriky vyjadřují subjektivní hodnocení určitého stavu procesu. Například spokojenost zákazníků se supportem, vnímání našich obchodníků v průběhu procesu nebo úroveň respektu nadřízeného u podřízených. Měkké metriky se měří nejčastěji formou dotazníků, které obsahují transformační tabulky stavů pro jednoznačné vyjádření.

 

Dosažené zlepšení se měří porovnáním několika „snímků“ metrik. Jeden „snímek“ se provádí před zahájením vzdělávacího projektu, další minimálně jeden s odstupem po ukončení vzdělávacího projektu.

 

Výstupy služby

Výstupem služby je písemný dokument, porovnávající stav před a po vzdělávacím projektu. Výstupy jsou prezentovány v grafické podobě. Každá osa prezentuje jednu ze sledovaných metrik. Barevně jsou označeny dosažené hodnoty jednotlivých snímků. Následuje slovní komentář a možnosti dalšího rozvoje. Je také možné zahrnout finanční kalkulaci návratnosti vzdělávací služby.

 

Přínosy služby

·        Prokázání reálných výsledků vzdělávacího projektu

·        Možnost navázat vzdělávací projekt na konkrétní cíle změny ve firmě

·        Vyčíslení přínosů vzdělávacího projektu

 


 

Zpět na přehled služeb

Zpět na služby personálního poradenství

 



Přihláška na kurzy
Pro více informací o kurzech nebo pro přihlášení na veřejne kurzy
kontaktuje nás na e-mailu: info@wiseman.cz více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny všech vypsaných kurzů zde
více>>

9.-10.1.2025
Postupy řízení obchodního týmu

Místo konání: JM
Kurz se zaměřuje na celý rozsah činností vedoucího obchodního týmu. Od strategické a organizační úrovně až po nástroje každodenního tlaku na obchodníky.
více>>

14.-15.1.2025
Postupy analýzy potřeb zákazníků

Místo konání: jižní Morava
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>

28.1.2025
Prospect call

Místo konání: jižní Morava
Cílem kurzu je připravit účastníky na aktivní telefonické hovory s novými klienty tak, aby v co největším počtu hovorů dosáhli plánovaného cíle.
více>>

29.-30.1.2025
Manažerská akademie 3 - motivace hodnocením

Místo konání: Praha
Kurz se zaměřuje na pravidelné hodnocení práce podřízených. Nedostatek zpětné vazby patří mezi tři nejsilnější demotivující faktory zaměstnanců.
více>>


Katalogy ke stažení více>>