Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
28.11.2024
Akvizční prodej pro SOFTIP

Pro slovenskou společnost SOFTIP a.s. jsme realizovali kurz zaměření na vytváření nových obchodních příležitostí. více>>

11.10.2024
Vedení lidí v týmu pro IDC

Pro společnost IDC jsme realizovali kurz Vedení lidí pro team lídry skupin vývojářů a analytiků poskytující služby vnitřním zákazníkům. více>>

17.5.2024
Vyjednávání pro obchod v AIMTECu

AIMTEC, a.s. věnuje rozvoji lidí tradičně velkou pozornost. Skupina obchodníků prošla školením Pokročilé techniky jednání a vyjednávání. více>>

25.4.2024
Asseco rozvíjí Account management

Pro Asseco Solutions a.s. jsme realizovali dva běhy kurzu Account Management, jejichž cílem je dále posílit kvalitu péče o stávající zákazníky. více>>

6.3.2024
Krizový management projektů pro Ipesoft

Pro slovenskou firmu Ipesoft jsme v jejím sídle v Žilině realizovali firemní kurz Krizový management IT projektů. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Moderování tvorby strategie společnosti

Strategií se rozumí konkrétní plán, jak naplnit vizi společnosti. Formou od dílčích cílů přes plány inovace klíčových procesů až s rozpadem do osobních plánů jednotlivých zaměstnanců. Aby strategie nezůstala jen teoretickým cvičením, je její nedílnou součástí plán realizace a kontrolní body v čase.

 

Obsah služby

Strategii firmy je nutné chápat jako písemné vytýčení konkrétní cesty, jakou bude dosaženo vrcholu hory se zapíchnutou vlajkou vize. Potenciálních cest výstupu je velké množství a úkolem strategie společnosti je vybrat a naplánovat jednu konkrétní cestu.

 

Strategie společnosti se nejčastěji definuje na zasedání v externím, uvolněném prostředí za účasti TOP managementu (případně majitelů) v délce jeden až dva pracovní dny. Akce vyžaduje přípravu jednotlivých účastníků podle zadání.

 

Služba zahrnuje zpracování přípravy, řízení a moderování workshopu tvorby strategie a její finální písemné zaznamenání.

 

Výsledný dokument „strategie společnosti“ obsahuje nejčastěji tyto kapitoly:

·        Rekapitulace vize

·        Stanovení dílčích strategických cílů pro naplnění vize

·        Stanovení cílů inovace jednotlivých klíčových procesů ve firmě

·        Popis aktuálního tržního prostředí pro naplnění vize (slouží k verifikovatelnosti proveditelnosti)

·        Stanovení metrik (KPI = Key Performace Indicators) pro měření změny v procesu

·        Definice portfolia produktů a služeb

·        Stanovení znalostní mapy společnosti

·        Stanovení prováděcích projektů pro jednotlivé změny (majitel, fáze, časový plán, náklady, zdroje)

·        Sestavení hrubého verifikačního rozpočtu

 

Výstupy služby

Písemně zaznamenaný náčrt strategie společnosti určující cestu naplnění vize a to od strategických cílů až po konkrétní prováděcí plány. Druhým písemným výstupem je definice úkolů a jejich majitelů potřebných pro kompletní dokončení strategie.

 

Přínosy služby

·        Úspora času TOP managementu při formulaci strategie společnosti

·        Jasné naměřování společnosti k naplnění vytýčené vize

·        Definice konkrétních úkolů změny pro konkrétní osoby

·        Řízený růst společnosti na základě střednědobého plánu  

·        Efektivnější zpráva investic společnosti do rozvoje

 

Zpět na přehled služeb

Zpět na služby strategického poradenství

 



Přihláška na kurzy
Pro více informací o kurzech nebo pro přihlášení na veřejne kurzy
kontaktuje nás na e-mailu: info@wiseman.cz více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny všech vypsaných kurzů zde
více>>

9.-10.1.2025
Postupy řízení obchodního týmu

Místo konání: JM
Kurz se zaměřuje na celý rozsah činností vedoucího obchodního týmu. Od strategické a organizační úrovně až po nástroje každodenního tlaku na obchodníky.
více>>

14.-15.1.2025
Postupy analýzy potřeb zákazníků

Místo konání: jižní Morava
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>

28.1.2025
Prospect call

Místo konání: jižní Morava
Cílem kurzu je připravit účastníky na aktivní telefonické hovory s novými klienty tak, aby v co největším počtu hovorů dosáhli plánovaného cíle.
více>>

29.-30.1.2025
Manažerská akademie 3 - motivace hodnocením

Místo konání: Praha
Kurz se zaměřuje na pravidelné hodnocení práce podřízených. Nedostatek zpětné vazby patří mezi tři nejsilnější demotivující faktory zaměstnanců.
více>>


Katalogy ke stažení více>>