Získávání zpětné vazby od zaměstnanců (360°)
Služba má za cíl od zaměstnanců získat nezkreslenou zpětnou vazbu na firmu, firemní prostředí, nadřízeného nebo vytipované oblasti. Výstupy jsou průměry za skupinu a je zaručena 100% anonymita respondentů. Právě zaručená anonymita zajišťuje i sběr negativní zpětné vazby. Tím je dosažena vysoká objektivita dat.
Obsah služby
Služba zahrnuje úvodní schůzku k objasnění cílů získání zpětné vazby. Následně je navržena vhodná sada dotazů a komunikační kanál/kanály (dotazník, web dotazník, rozhovor, …) pro získání odpovědí. Odpovědi jsou anonymně zpracovány do výsledné zprávy. Finální činností služby je prezentace zjištěných výsledků, včetně interpretace možných příčin.
Nejčastější oblasti šetření jsou:
· Zpětná vazba na práci nadřízeného manažera
· Zpětná vazba hodnotící firemní prostředí a kulturu
· Zjišťování příčin vytipovaných negativních jevů
· Zjišťování spokojenosti zaměstnanců s úrovní benefitů a mezd
· Preference postojů zaměstnanců k určité události/skutečnosti
Výstupy služby
Výstupem služby je písemná zpráva shrnující statistické výsledky jednotlivých šetření v dohodnuté struktuře. Součástí je také na základě zkušenostní báze Wiseman nejpravděpodobnější interpretace možných výsledků šetření. Součástí předání výsledné zprávy muže být po dohodě se zadavatelem prezentace výsledků.
Přínosy služby
· Získání věrohodných informací od zaměstnanců společnosti. Interní získávání informací je zatíženo obavou lidí z následků negativních hodnocení.
· Úspora času interních zaměstnanců při zpracování dotazníků.
· Úspora času při formulování dotazníků se smysluplným obsahem.
· Odhalení náhodně vyplněných dotazníků. Připravené sady Wiseman obsahují křížové kontroly vyplňovaných údajů.
Zpět na přehled služeb
Zpět na služby personálního poradenství