Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
28.11.2024
Akvizční prodej pro SOFTIP

Pro slovenskou společnost SOFTIP a.s. jsme realizovali kurz zaměření na vytváření nových obchodních příležitostí. více>>

11.10.2024
Vedení lidí v týmu pro IDC

Pro společnost IDC jsme realizovali kurz Vedení lidí pro team lídry skupin vývojářů a analytiků poskytující služby vnitřním zákazníkům. více>>

17.5.2024
Vyjednávání pro obchod v AIMTECu

AIMTEC, a.s. věnuje rozvoji lidí tradičně velkou pozornost. Skupina obchodníků prošla školením Pokročilé techniky jednání a vyjednávání. více>>

25.4.2024
Asseco rozvíjí Account management

Pro Asseco Solutions a.s. jsme realizovali dva běhy kurzu Account Management, jejichž cílem je dále posílit kvalitu péče o stávající zákazníky. více>>

6.3.2024
Krizový management projektů pro Ipesoft

Pro slovenskou firmu Ipesoft jsme v jejím sídle v Žilině realizovali firemní kurz Krizový management IT projektů. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Získávání zpětné vazby od zaměstnanců (360°)

Služba má za cíl od zaměstnanců získat nezkreslenou zpětnou vazbu na firmu, firemní prostředí, nadřízeného nebo vytipované oblasti. Výstupy jsou průměry za skupinu a je zaručena 100% anonymita respondentů. Právě zaručená anonymita zajišťuje i sběr negativní zpětné vazby. Tím je dosažena vysoká objektivita dat.  

Obsah služby

Služba zahrnuje úvodní schůzku k objasnění cílů získání zpětné vazby. Následně je navržena vhodná sada dotazů a komunikační kanál/kanály (dotazník, web dotazník, rozhovor, …) pro získání odpovědí. Odpovědi jsou anonymně zpracovány do výsledné zprávy. Finální činností služby je prezentace zjištěných výsledků, včetně interpretace možných příčin.

 

Nejčastější oblasti šetření jsou:

·        Zpětná vazba na práci nadřízeného manažera

·        Zpětná vazba hodnotící firemní prostředí a kulturu

·        Zjišťování příčin vytipovaných negativních jevů

·        Zjišťování spokojenosti zaměstnanců s úrovní benefitů a mezd

·        Preference postojů zaměstnanců k určité události/skutečnosti

 

 

Výstupy služby

Výstupem služby je písemná zpráva shrnující statistické výsledky jednotlivých šetření v dohodnuté struktuře. Součástí je také na základě zkušenostní báze Wiseman nejpravděpodobnější interpretace možných výsledků šetření. Součástí předání výsledné zprávy muže být po dohodě se zadavatelem prezentace výsledků.

 

Přínosy služby

·        Získání věrohodných informací od zaměstnanců společnosti. Interní získávání informací je zatíženo obavou lidí z následků negativních hodnocení.

·        Úspora času interních zaměstnanců při zpracování dotazníků.

·        Úspora času při formulování dotazníků se smysluplným obsahem.

·        Odhalení náhodně vyplněných dotazníků. Připravené sady Wiseman obsahují křížové kontroly vyplňovaných údajů.

 

 

Zpět na přehled služeb

Zpět na služby personálního poradenství

 



Přihláška na kurzy
Pro více informací o kurzech nebo pro přihlášení na veřejne kurzy
kontaktuje nás na e-mailu: info@wiseman.cz více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny všech vypsaných kurzů zde
více>>

9.-10.1.2025
Postupy řízení obchodního týmu

Místo konání: JM
Kurz se zaměřuje na celý rozsah činností vedoucího obchodního týmu. Od strategické a organizační úrovně až po nástroje každodenního tlaku na obchodníky.
více>>

14.-15.1.2025
Postupy analýzy potřeb zákazníků

Místo konání: jižní Morava
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>

28.1.2025
Prospect call

Místo konání: jižní Morava
Cílem kurzu je připravit účastníky na aktivní telefonické hovory s novými klienty tak, aby v co největším počtu hovorů dosáhli plánovaného cíle.
více>>

29.-30.1.2025
Manažerská akademie 3 - motivace hodnocením

Místo konání: Praha
Kurz se zaměřuje na pravidelné hodnocení práce podřízených. Nedostatek zpětné vazby patří mezi tři nejsilnější demotivující faktory zaměstnanců.
více>>


Katalogy ke stažení více>>