Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
28.11.2024
Akvizční prodej pro SOFTIP

Pro slovenskou společnost SOFTIP a.s. jsme realizovali kurz zaměření na vytváření nových obchodních příležitostí. více>>

11.10.2024
Vedení lidí v týmu pro IDC

Pro společnost IDC jsme realizovali kurz Vedení lidí pro team lídry skupin vývojářů a analytiků poskytující služby vnitřním zákazníkům. více>>

17.5.2024
Vyjednávání pro obchod v AIMTECu

AIMTEC, a.s. věnuje rozvoji lidí tradičně velkou pozornost. Skupina obchodníků prošla školením Pokročilé techniky jednání a vyjednávání. více>>

25.4.2024
Asseco rozvíjí Account management

Pro Asseco Solutions a.s. jsme realizovali dva běhy kurzu Account Management, jejichž cílem je dále posílit kvalitu péče o stávající zákazníky. více>>

6.3.2024
Krizový management projektů pro Ipesoft

Pro slovenskou firmu Ipesoft jsme v jejím sídle v Žilině realizovali firemní kurz Krizový management IT projektů. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Development centrum

Služba, která kromě znalostí (vědí jak) ověřuje také dovednosti (prakticky to umí) a postoje (chtějí to dělat) respondentů vůči potřebám určité pracovní pozice. Realizuje se nejčastěji kombinací testů, simulací reálných situací a pohovorů. Bývá detailním podkladem pro vzdělávací plán.

 

Obsah služby

Principem development centra je zhodnocení potřeb rozvoje respondentů vzhledem k jejich pracovní pozici s cílem poskytovat kvalitnější výsledky. Hodnocení provádí skupina hodnotitelů (assesoři). Tato skupina se dělí na dvě části. Externí (zajišťuje dodavatel DC) a interní (vytipovaný manažer/manažeři z firmy). Skupina interních hodnotitelů je před zahájením DC vyškolena na všechny potřebné hodnotící úkony.  

 

Účastníci DC jsou rozřazení do skupin po pěti až šesti osobách. Každá testovaná skupina má navržen testovací program v délce jednoho dne. Paralelně mohou být testovány až dvě skupiny. Maximální kapacita je tedy 12osob/den.

 

Navržené postupy development centra se zaměřují v každé mapované oblasti na tři úrovně:

·        Znalosti - respondent zná správný postup.

·        Dovednosti  - dokáže aktivně aplikovat „znalost“ v praxi.

·        Postoje - zda chce znalosti a dovednosti využívat.

 

Zmapování všech tří úrovní v každé oblasti je prováděno následující nástroji:

·        Test - primárně orientován na zjištění znalosti DC.

·        Simulace situací z praxe (individuální a skupinové) - simulací se rozumí řešení konkrétní situace mezi účastníky z jejich pracovního života. Tato je následně pozorována hodnotiteli. Slouží ke zjištění  dovedností účastníka.

·        Osobní pohovor 1:1 - slouží zejména ke zjištění postojů účastníka DC. Ten vede zkušený psycholog.

 

Výstupy služby

Výstupem služby jsou individuální zprávy pro účastníky DC a pro zadavatele navíc sumární zpráva. Jak individuální zprávy, tak sumární obsahují doporučení dalších vzdělávacích kroků vhodných pro konkrétního respondenta ve vztahu k jeho pozici nebo osobnosti. Je možné dohodnout výslednou prezentaci výsledků zadavateli.

 

Přínosy služby

·        Zpětná vazba respondentům, která jim umožní další osobní růst.

·        Odhalení potenciálních slabých míst, která vedou ke snižování výkonu v procesech, které testované osoby vykonávají.

·        Nejpřesnější podklad pro tvorbu vzdělávacího plánu.

·        Finanční úspory v následném vzdělávání díky 100% cílenému zaměření kurzů na potřeby konkrétních zaměstnanců.

 

 

Zpět na přehled služeb

Zpět na služby personálního poradenství

 



Přihláška na kurzy
Pro více informací o kurzech nebo pro přihlášení na veřejne kurzy
kontaktuje nás na e-mailu: info@wiseman.cz více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny všech vypsaných kurzů zde
více>>

9.-10.1.2025
Postupy řízení obchodního týmu

Místo konání: JM
Kurz se zaměřuje na celý rozsah činností vedoucího obchodního týmu. Od strategické a organizační úrovně až po nástroje každodenního tlaku na obchodníky.
více>>

14.-15.1.2025
Postupy analýzy potřeb zákazníků

Místo konání: jižní Morava
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>

28.1.2025
Prospect call

Místo konání: jižní Morava
Cílem kurzu je připravit účastníky na aktivní telefonické hovory s novými klienty tak, aby v co největším počtu hovorů dosáhli plánovaného cíle.
více>>

29.-30.1.2025
Manažerská akademie 3 - motivace hodnocením

Místo konání: Praha
Kurz se zaměřuje na pravidelné hodnocení práce podřízených. Nedostatek zpětné vazby patří mezi tři nejsilnější demotivující faktory zaměstnanců.
více>>


Katalogy ke stažení více>>