Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
28.11.2024
Akvizční prodej pro SOFTIP

Pro slovenskou společnost SOFTIP a.s. jsme realizovali kurz zaměření na vytváření nových obchodních příležitostí. více>>

11.10.2024
Vedení lidí v týmu pro IDC

Pro společnost IDC jsme realizovali kurz Vedení lidí pro team lídry skupin vývojářů a analytiků poskytující služby vnitřním zákazníkům. více>>

17.5.2024
Vyjednávání pro obchod v AIMTECu

AIMTEC, a.s. věnuje rozvoji lidí tradičně velkou pozornost. Skupina obchodníků prošla školením Pokročilé techniky jednání a vyjednávání. více>>

25.4.2024
Asseco rozvíjí Account management

Pro Asseco Solutions a.s. jsme realizovali dva běhy kurzu Account Management, jejichž cílem je dále posílit kvalitu péče o stávající zákazníky. více>>

6.3.2024
Krizový management projektů pro Ipesoft

Pro slovenskou firmu Ipesoft jsme v jejím sídle v Žilině realizovali firemní kurz Krizový management IT projektů. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Služby související se vzděláváním a rozvojem

Cílem  je  vytvořit  plán  vhodných  školení  pro  každého  respondenta  tak,  aby  došlo  k  navýšení  jeho pracovního výkonu, ale také k růstu jeho osobní spokojenosti. Vzdělávací plán je zpracováván na období přibližně jednoho a půl roku. V pokročilé formě zahrnuje i vstupní úroveň respondentů.

Obsah služby

Služba pomáhá klientům vytvořit komplexní vzdělávací plán, který cíleně a efektivně pomáhá rozvoji zaměstnanců v souvislosti s jejich současnou nebo plánovanou pozicí.

 

Při tvorbě vzdělávacího plánu se kombinuje několik klíčových informací:

·        Aktuální úroveň znalostí a dovedností zaměstnance

·        Současná nebo plánovaná pracovní role zaměstnance

·        Mapa znalostí vyžadovaných (mandatorních) konkrétními produkty a činnostmi

·        Aktuálně na trhu dostupné možnosti vzdělávání a jejich ceny

·        Plánovaný rozpočet a jeho rozmístění v čase

 

Aktuální úroveň znalostí a dovedností zaměstnance jsou nejčastěji výstupy ze služeb „Realizace development centra“ nebo „Ověření úrovně soft-skills znalostí“. S nižší přesností je také možné nahradit tyto vstupy pohovory s vybranými zaměstnanci.

 

Současná a plánovaná pracovní role zaměstnance je důležitá pro posouzení vhodnosti konkrétních kurzů pro danou osobu. Například jiná skladba kurzů je vhodná pro vývojáře, jiná pro obchodníka.

 

Mapa znalostí bývá nejčastěji výstupem služby „Sestavení mapy znalostí společnosti“. V případě, kdy se sestavuje pouze „soft-skills“ vzdělávací plán, tato mapa není potřeba. Je však klíčová pro zahrnutí „hard-skills“ kurzů do plánu.

 

Podle počtu dotazovaných osob je následně sestaveno doporučení i na vhodnou formu vzdělávání každé osoby. Nejčastěji se kombinují firemní kurzy s účastí na otevřených kurzech. Doplňkem může být individuální konzultace na určité téma.

 

Výstupy služby

Výstupem je písemný dokument, který jmenovitě pro každého jednoho zaměstnance určuje konkrétní plán vzdělávacích kurzů v horizontu jednoho a půl roku. Skladba a zaměření odpovídá vstupním znalostem a dovednostem vzdělávaného a jeho pracovní pozici. Součástí je také rozpočet pro lepší plánování vzdělávání ve firmě.

 

Přínosy služby

·        Zpřehlednění firemního vzdělávání díky jednotnému naplánování.

·        Snížení celkových nákladů na vzdělávání jejich cíleným využitím.

·        Zvýšení spokojenosti vzdělávaných osob smyslností jeho obsahu.

·        Orientace vzdělávání podle plánovaných cílů rozvoje (např. růst prodeje).

 

 

Zpět na přehled služeb

Zpět na služby personálního poradenství



Přihláška na kurzy
Pro více informací o kurzech nebo pro přihlášení na veřejne kurzy
kontaktuje nás na e-mailu: info@wiseman.cz více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny všech vypsaných kurzů zde
více>>

9.-10.1.2025
Postupy řízení obchodního týmu

Místo konání: JM
Kurz se zaměřuje na celý rozsah činností vedoucího obchodního týmu. Od strategické a organizační úrovně až po nástroje každodenního tlaku na obchodníky.
více>>

14.-15.1.2025
Postupy analýzy potřeb zákazníků

Místo konání: jižní Morava
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>

28.1.2025
Prospect call

Místo konání: jižní Morava
Cílem kurzu je připravit účastníky na aktivní telefonické hovory s novými klienty tak, aby v co největším počtu hovorů dosáhli plánovaného cíle.
více>>

29.-30.1.2025
Manažerská akademie 3 - motivace hodnocením

Místo konání: Praha
Kurz se zaměřuje na pravidelné hodnocení práce podřízených. Nedostatek zpětné vazby patří mezi tři nejsilnější demotivující faktory zaměstnanců.
více>>


Katalogy ke stažení více>>