Outsorcing organizace vzdělávání u klienta
Na realizaci rozsáhlejšího vzdělávacího plánu je nutné se dívat jako na organizačně velmi náročný projekt. Firmy přitom často nemají kvalifikovaný zdroj, který na takovýto projekt mohou plně vyčlenit. Cílem služby je převzít plně organizační záležitosti uvnitř klienta.
Obsah služby
Služba je primárně určena pro společnosti, které vytvořily dlouhodobý vzdělávací plán a následně podle něj organizují větší množství školení. V takovéto situaci může po dobu běhu projektu některého z interních zaměstnanců vytěžovat na 100% práce spojená s organizací účastníků školení. Je tím však zpomalena jeho primární práce. V rámci služby převezmeme plně organizaci kurzů.
Je výhodné přenést činnosti na lidi, kteří mají rutinní znalosti a zkušenosti s organizováním kurzů a akcí.
Přesný rozsah služby je určen po vzájemné dohodě. Je však možné volit z bloků:
· Zajištění místa školení a technického zabezpečení
· Komunikace se zaměstnanci a sjednávání konkrétních termínů s nimi
· Rozeslání organizačních pokynů pro účastníky jednotlivých školení
· Zajištění formálních záležitostí na místě konání kurzu (například prezenční listina a označení místnosti dle požadavků fondů, atd..)
V rámci služby je po dohodě možné vystupovat jménem klienta (tzv. virtuálním zaměstnanec). Při této úrovni služby je nutný dočasný přístup k infrastruktuře klienta, například zřízení e-mailového účtu.
Výstupy služby
Výstupem služby je organizace školení v dohodnutých termínech a rozsahu v takové podobě, aby zaměstnanci organizaci považovali za vysoce profesionální a bezchybnou.
Přínosy služby
· Výrazné ulehčení práce na straně klienta.
· Snížení nákladů na organizaci vzdělávání.
· Uvolnění vnitřních zdrojů na jiné projekty mimo rutinní práci organizace školení.
· Přenesení odpovědnosti za organizaci na třetí stranu.
· Zamezení nedorozumění při organizaci kurzů.
Zpět na přehled služeb
Zpět na služby personálního poradenství