Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
28.11.2024
Akvizční prodej pro SOFTIP

Pro slovenskou společnost SOFTIP a.s. jsme realizovali kurz zaměření na vytváření nových obchodních příležitostí. více>>

11.10.2024
Vedení lidí v týmu pro IDC

Pro společnost IDC jsme realizovali kurz Vedení lidí pro team lídry skupin vývojářů a analytiků poskytující služby vnitřním zákazníkům. více>>

17.5.2024
Vyjednávání pro obchod v AIMTECu

AIMTEC, a.s. věnuje rozvoji lidí tradičně velkou pozornost. Skupina obchodníků prošla školením Pokročilé techniky jednání a vyjednávání. více>>

25.4.2024
Asseco rozvíjí Account management

Pro Asseco Solutions a.s. jsme realizovali dva běhy kurzu Account Management, jejichž cílem je dále posílit kvalitu péče o stávající zákazníky. více>>

6.3.2024
Krizový management projektů pro Ipesoft

Pro slovenskou firmu Ipesoft jsme v jejím sídle v Žilině realizovali firemní kurz Krizový management IT projektů. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Ověření shody postojů kandidáta a firemní kultury

Zdánlivě špičkový kandidát s referencemi ve významném procentu případů  na novém působišti zklame, nebo sám brzo odchází. Důvodem je nejčastěji  rozpor  mezi firemní  kulturou  firmy  a  osobními postoji uchazeče. Cílem služby je takovéto rozpory odhalit před nástupem kandidáta.

Obsah služby

Služba porovnává shodu „firemní kultury“ s vrozenými vlastnostmi kandidáta. Dokáže tak odhalit potenciální neshody dříve, než uchazeč do firmy nastoupí. Pokud v klíčových bodech nenastává shoda, zaměstnanec s vysokou pravděpodobností odejde, nebo ještě hůře, je li nominován do vysoké funkce, může způsobit rozvrat celého týmu nebo společnosti.

 

Firemní kulturou se ve smyslu služby myslí soubor okolností, které pak na potenciálního zaměstnance objektivně trvale působí. Klíčové prvky, které jako celek utváří firemní kulturu:

·        Velikost firmy (daná počtem zaměstnanců)

·        Majetková struktura společnosti

·        Zvykové způsoby práce

·        Stabilita společnosti

·        Specializace pracovních rolí

·        Osobnostní typologie manažera/ů

·        Osobnostní typologie ostatních členů týmu

·        Motivační preference společnosti

 

V rámci služby je provedeno na úvod mapování firemní kultury, následně jsou již pouze kandidáti porovnávání s již provedeným snímkem. Doporučuje se cca 1x za rok obnovit tento snímek firemní kultury. V čase dochází k posunům a k vývoji.

 

Výstupy služby

Výstupem je písemná zpráva, která mapuje míru shody kandidáta s klíčovými prvky firemního prostředí. Součástí je také odhad potenciálních konfliktů, které v rámci firemního prostředí mohou nastat.

 

Přínosy služby

·        Výrazné snížení odchodů nově nabraných zaměstnanců z firmy.

·        Zvýšení spokojenosti s nově nabranými zaměstnanci.

·        Snížení nákladů na nábor nových zaměstnanců díky dlouhodobějšímu setrvání zaměstnance ve společnosti.

·        U osobnostně výraznějších vedoucích zvýšení pravděpodobnosti, že nově najatý člověk bude splňovat jejich představy o správném zaměstnanci.

 

 

Zpět na přehled služeb

Zpět na služby personálního poradenství



Přihláška na kurzy
Pro více informací o kurzech nebo pro přihlášení na veřejne kurzy
kontaktuje nás na e-mailu: info@wiseman.cz více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny všech vypsaných kurzů zde
více>>

9.-10.1.2025
Postupy řízení obchodního týmu

Místo konání: JM
Kurz se zaměřuje na celý rozsah činností vedoucího obchodního týmu. Od strategické a organizační úrovně až po nástroje každodenního tlaku na obchodníky.
více>>

14.-15.1.2025
Postupy analýzy potřeb zákazníků

Místo konání: jižní Morava
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>

28.1.2025
Prospect call

Místo konání: jižní Morava
Cílem kurzu je připravit účastníky na aktivní telefonické hovory s novými klienty tak, aby v co největším počtu hovorů dosáhli plánovaného cíle.
více>>

29.-30.1.2025
Manažerská akademie 3 - motivace hodnocením

Místo konání: Praha
Kurz se zaměřuje na pravidelné hodnocení práce podřízených. Nedostatek zpětné vazby patří mezi tři nejsilnější demotivující faktory zaměstnanců.
více>>


Katalogy ke stažení více>>