Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
28.11.2024
Akvizční prodej pro SOFTIP

Pro slovenskou společnost SOFTIP a.s. jsme realizovali kurz zaměření na vytváření nových obchodních příležitostí. více>>

11.10.2024
Vedení lidí v týmu pro IDC

Pro společnost IDC jsme realizovali kurz Vedení lidí pro team lídry skupin vývojářů a analytiků poskytující služby vnitřním zákazníkům. více>>

17.5.2024
Vyjednávání pro obchod v AIMTECu

AIMTEC, a.s. věnuje rozvoji lidí tradičně velkou pozornost. Skupina obchodníků prošla školením Pokročilé techniky jednání a vyjednávání. více>>

25.4.2024
Asseco rozvíjí Account management

Pro Asseco Solutions a.s. jsme realizovali dva běhy kurzu Account Management, jejichž cílem je dále posílit kvalitu péče o stávající zákazníky. více>>

6.3.2024
Krizový management projektů pro Ipesoft

Pro slovenskou firmu Ipesoft jsme v jejím sídle v Žilině realizovali firemní kurz Krizový management IT projektů. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Definice produktů a jejich cílových segmentů

Formou moderovaných workshopů pomáhá klientům definovat jejich produkty. Produktem se myslí věc, služba nebo konkrétní řešení. Produkt pak tvoří ucelený popis, který říká CO, KAM, ZA KOLIK, PROČ a JAK prodávat.

 

Obsah služby

Překvapivě nízká úroveň abstraktního myšlení ve společnosti vyžaduje i u tak obtížných komodit, jako je SW nebo služby, definovat co nejkonkrétnější „balíčky“, které se nazývají PRODUKTY. Ukazuje se, že geniálně vyvinuté řešení pro jednoho zákazníka je velmi obtížně znovu prodatelné, pokud nesplňuje právě charakteristiku „produktu“. Například i vývoj řešení na zakázku je nutné chápat a definovat jako „produkt“.

 

Aby byl „produkt“ uchopitelný pro obchodníky i zákazníky, musí jeho definice minimálně obsahovat následující body:

·        Obchodní jméno

·        Definici cílové skupiny (segmentu) zákazníků

·        Vytipované negativní situace u zákazníka, které má odstranit

·        Vytipované přínosy, které zákazník zakoupením získá

·        Definici procesu prodeje

·        Definovanou cenu za konkrétní rozsah

Skupina dalších kritérií může detailněji definovat produkt a zvýšit tak šanci jeho prodeje.

 

Cílem služby je na workshopu definovat produktovou mapu a následně základní teze definice jednotlivých produktů podle výše uvedených bodů. Produktovou mapou se rozumí přehled, tabulka nejčastěji tvořená segmenty zákazníků a procesy, které pokrýváme nebo plánujeme pokrýt. Účastníci workshopu mají za úkol připravit konkrétní podklady.

 

Výstupy služby

Písemný dokument obsahující produktovou mapu a definici dílčích produktů. U produktů, které teprve mají být do portfolia zavedeny, pak dokument obsahuje časový plán kroků formou úkolů.

 

Přínosy služby

·        Významná úspora času oproti interní definici produktů (bez řízeného workshopu)

·        Zvýšení úspěšnosti obchodu

·        Navýšení opakovatelnosti prodejů

·        Podklady pro plán cíleného rozšíření produktového portfolia

·        Možnost plánovat prodejní cíle konkrétních produktů a tím i plánovat realizační kapacity

·        Podklad pro znalostní mapu společnosti

·        Sjednocení pohledů účastníků na produktové portfolio

 

Zpět na přehled služeb

Zpět na služby strategického poradenství



Přihláška na kurzy
Pro více informací o kurzech nebo pro přihlášení na veřejne kurzy
kontaktuje nás na e-mailu: info@wiseman.cz více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny všech vypsaných kurzů zde
více>>

9.-10.1.2025
Postupy řízení obchodního týmu

Místo konání: JM
Kurz se zaměřuje na celý rozsah činností vedoucího obchodního týmu. Od strategické a organizační úrovně až po nástroje každodenního tlaku na obchodníky.
více>>

14.-15.1.2025
Postupy analýzy potřeb zákazníků

Místo konání: jižní Morava
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>

28.1.2025
Prospect call

Místo konání: jižní Morava
Cílem kurzu je připravit účastníky na aktivní telefonické hovory s novými klienty tak, aby v co největším počtu hovorů dosáhli plánovaného cíle.
více>>

29.-30.1.2025
Manažerská akademie 3 - motivace hodnocením

Místo konání: Praha
Kurz se zaměřuje na pravidelné hodnocení práce podřízených. Nedostatek zpětné vazby patří mezi tři nejsilnější demotivující faktory zaměstnanců.
více>>


Katalogy ke stažení více>>