Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
3.5.2018
PROVYS rozvíjí vedení

Tým vedení divize PROVYS prošel kurzem s cílem sjednotit pohled na priority rozvoje. více>>

6.4.2018
Bisnode ladí obchod

Bisnode Česká republika zahájil školení zaměřená na aktivní prodej svých řešení. více>>

23.3.2018
ORIWIN školí prezentace

Pro slovenskou společnost ORIWIN jsme realizovali školení s cílem zlepšit prezentační dovednosti. více>>

Odkazy
Pracujte pro Wiseman.
Intenzivní poptávka po našich službách vede k otevření řady nových pozic. Vaše budoucnost v personálních službách je u nás. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Prospect call

I310

Pokud se má v obchodě vybrat nejméně oblíbená činnost, je to beze sporu telefonické oslovení nových zákazníků. Ať je úkolem prostý sběr informací, snaha domluvit si schůzku, nebo u levnějších řešení přímo vyvolat zájem o koupi. Na vině je relativně nízká úspěšnost a časté nepříjemné reakce oslovené osoby. To vyvolává velkou psychickou zátěž. Kurz se zaměřuje na to, jak skokově zlepšit výsledky.

 

Určení kurzu

·        Účastník: obchodníci, marketingoví a telemarketingoví pracovníci.

·        Úroveň znalostí problematiky: začátečník až pokročilý.

 

Termín kurzu

·        29.10.2018

 

Místo kurzu

·        Praha

 

Cíle kurzu

Cílem kurzu je připravit účastníky na aktivní telefonické hovory s novými klienty tak, aby v co největším počtu hovorů dosáhli plánovaného cíle. Tím může být sběr informací, domluvení akviziční schůzky, nebo třeba „prodej“ účasti na pořádané konferenci. Kurz se zaměřuje na rozvoj dovedností, které posouvají volajícího k vyšší úspěšnosti. Počet vhodných zákazníků i čas volání je totiž omezen.

 

Je našim cílem obvolat co nejvíce firem, nebo v hovorech dosáhnout co nejlepších výsledků? Pokud mám domluvit 3 schůzky, tak při úspěšnosti 1% musím obvolat kolem 300 firem. Pokud však zvládnu dosahovat cíle v každém třetím hovoru, již po 9 voláních mám statisticky stejný výsledek jako v prvním případě. Kurz se zaměřuje na postupy k dosažení vysoké % efektivity. 

 

Typ kurzu

Jednodenní intenzivní kurz, který se v souhrnu zaměřuje na klíčové dovednosti pro dosažení vysoké úspěšnosti při aktivním kontaktu klientů. Cílem telefonického hovoru je nejčastěji dohoda schůzky, na které má obchodník dále za úkol vyvolat zájem o nabízený produkt nebo řešení.

 

Pro společnosti v oblasti IT dodávající zákaznická řešení je vyhledávání nových potenciálních klientů jeden z klíčových prvků pro jejich další růst. Velmi často se na poradách hovoří o přímém oslovování klientů prostřednictvím telefonu. Jaká je však realita? Prakticky se jedná o velmi stresující a nepopulární činnost, které se obchodník pokud možno vyhýbá.  Důvodem je nízká úspěšnost a velmi časté negativní reakce potenciálních zákazníků. Neprofesionální provedení těchto hovorů také často může u potenciálních klientů spíše uškodit pověsti volající společnosti.

 

Na co se kurz zaměřuje:

·        Co se děje v hlavě volaného?  = To podmiňuje, co a kdy je nutné v hovoru udělat a naopak čemu se vyhnout.  

·        Dobré rétorické schopnosti. Hlas a verbální projev v telefonátu díky dojmu tvoří povinnou vrstvu pro úspěch. Proč bych se sešel s někým, kdo mi je již po telefonu nesympatický?

·        Obsahová stránka telefonátu. Jak nejlépe poskytnout volanému důvod, aby souhlasil s mým cílem?

·        Začlenění dalších moderních komunikačních kanálů jako podpůrných prostředků pro zvýšení úspěšnosti hovorů

·        Tipy a triky ze zkušeností z realizace těchto hovorů vedoucí k jejich co největší efektivitě.

 

 

Přínosy kurzu pro účastníka

·        Zvýšení počtu hovorů, ve kterých je dosaženo plánovaného cíle

·        Zvýšení sebedůvěry volajícího při realizaci prospect call

·        Nastavení sebereflexe, která umožňuje se v hovorech průběžně zlepšovat

·        Porovnání s výsledky jiných účastníků

·        Schopnost sestavit skript hovoru, který pomůže k dosažení cíle

 

Detailní obsah kurzu

Kurz zahrnuje:

·        Psychologie aktivního hovoru - co se děje v hlavě volaného v průběhu hovoru

·        Nejčastější chyby při intuitivním provádění prospect call

·        Provázaní realizovaných prospect call s moderními komunikačními kanály (web, sociální sítě)

·        Nastavení realistického očekávání od prospect call

·        Prospect call je obchod s časem. Volající chce „čas“ volajícího, co za to volanému nabídne?

·        Jaké složky ovlivňují procentuální úspěšnost dosažení cíle hovoru a proč

·        Principy nedílného provázání všech složek hovoru do úspěšného celku

·        Rétorické schopnosti v telefonátu tvořící první podmínku úspěchu:

o   role dobré nálady pro dosažení cíle

o   barva hlasu a jak jí ovlivnit

o   role rychlosti řeči hovoru v telefonátu

o   klíčové techniky pokročilé rétoriky potřebné pro hovor

o   techniky manipulace v telefonickém hovoru

·        Struktura aktivního hovoru na zákazníka; jeho fáze krok za krokem:        

o   co vše potřebujeme mít připraveno před zahájením prospect call

o   jak překonat úvodní fázi a mít možnost vůbec něco sdělit

o   metody změny  studeného*   telefonátu na teplý**

o   proč souhlasit s mým cílem = poskytnutí logických i emotivních důvodů k souhlasu

o   přímý dotaz na schůzku a reakce v případě negativní odpovědi:

o   obvyklé námitky a postupy práce s nimi

o   řízený ústup k alternativním cílům

o   uzavření jasné dohody o dalším postupu

o   pozitivní ukončení hovoru (bez ohledu na výsledek)

·        Skript hovoru – návrh postupu v konkrétním hovoru podle plánovaného cíle

·        Razantní zlepšení úspěšnosti kvalitní selekcí obvolávaných osob

·        Výhody zaměření hovoru po segmentech zákazníků

·        Obsahová stránka hovoru:

o   jakou mám připravenou protihodnotu za souhlas s mým cílem hovoru

o   mluvíme o tom, co umíme, nebo o tom co to volanému v praxi přinese

o   vhodné načasování hovoru

o   techniky zjištění „kritických“ informací (pro volaného je výhodné, vám to neříct)

o   referenční příběh - nejúčinnější metoda zaujatí volaného

·        Metody provolání se k požadované osobě – překonání „strážce“

·        Praktické telefonáty a jejich rozbor

 

Poznámky:

* COLD Call (studený telefon) - pokud volaná osoba nemá tušení, že budete volat a nezná vás. Telefon je první kontakt.

** HOT Call (teplý telefon) - volaná osoba je připravena, že budete telefonovat, nebo se můžete odkázat na známou osobu volaného, která měla kontakt domluvit.

 

Cena kurzu za účastníka

Obsah v ceně kurzu

Cena bez DPH

·        školící materiály a ostatní potřebné pomůcky

·        aktivní nahrávání cvičných hovorů a jejich rozbor

·        certifikát absolvování kurzu

·        občerstvení po dobu trvání kurzu

 

 

9.600Kč



Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

25.-26.10.2018
Techniky manipulací

Místo konání: jižní Morava
Dvoudenní kurz je zaměřený na rozpoznání, případně využití manipulativních technik v každodenním pracovním i soukromém životě.
více>>

29.10.2018
Prospect call

Místo konání: Praha
Cílem kurzu je připravit účastníky na aktivní telefonické hovory s novými klienty tak, aby v co největším počtu hovorů dosáhli plánovaného cíle.
více>>

12.-13.11.2018
Zvládání stresových situací

Místo konání: Praha
Kurz probírá techniky ke zvládnutí stresových situací tak, aby se úspěšně řešily a nevedly k negativním následkům.
více>>

16.11.2018
Time management v IT prostředí

Místo konání: Praha
Zahlcují Vás pracovní úkoly nad Vaši časovou možnost? Kurz Vám pomůže dosáh-
nout efektivního využití Vaše-
ho času v dynamickém pros-
tředí IT společností.
více>>


Katalogy ke stažení více>>

 

 

2010 Copyright Wiseman, s.r.o., info(zavináč)wiseman.cz