Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
3.10.2018
KVADOS posiluje marketing

KVADOS, a.s. realizoval školení v oblasti marketingu se zaměřením na rozdílná specifika v IT firmě. více>>

9.9.2018
UNICORN školí jednání

UNICORN, a.s. školí vybrané týmy na pokročilé techniky jednání a vyjednávání se zaměřením na spolupráci. více>>

3.5.2018
PROVYS rozvíjí vedení

Tým vedení divize PROVYS prošel kurzem s cílem sjednotit pohled na priority rozvoje. více>>

Odkazy
Pracujte pro Wiseman.
Intenzivní poptávka po našich službách vede k otevření řady nových pozic. Vaše budoucnost v personálních službách je u nás. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Kritické situace při prezentaci

Kurz: I360

 

Kurz se zaměřuje na dovednosti, jak dosáhnout cíle prezentace i přes negativní naladění skupiny posluchačů. Mezi příklady takovéhoto naladění patří „expert“ v publiku, silný odpor posluchačů, nevěnování pozornosti, odcházení nebo verbální konflikt.

 

Určení kurzu

·        Účastník: management, obchodní management, obchodníci, presales konzultanti.

·        Úroveň znalostí problematika: pokročilý až velmi pokročilý. Doporučená je předchozí účast na kurzu „Prezentační dovednosti v IT“.

 

Cíle kurzu

Cílem kurzu je nácvik zvládání kritických situací, které mohou při prezentacích nastat. Jsou trénovány techniky, které pomáhají prevenci takovýchto situací a jejich rutinnímu zvládnutí. Součástí je i rozvoj technik napomáhající improvizačním dovednostem v obtížných situacích.

 

Typ kurzu

Dvoudenní intenzivní kurz zaměřený na praktický nácvik technik ke zvládnutí většiny kritických situací, které u prezentací mohou nastat.  Techniky jsou cvičeny prostřednictvím praktických vystoupení účastníků a intenzivní zpětné vazby za využití audiovizuální techniky. Kurz slouží k ladění detailů, které leží mezi dobrým prezentujícím a mistrovským prezentujícím.

 

Detailní obsah kurzu

Kurz je složen z následujících bloků:

·        Práce s problémovými posluchači

o   nepříjemný posluchač (skáče do prezentace, komentuje, nepříjemně se ptá)

o   záměrné narušení prezentace našim odpůrcem (odpůrcem našeho řešení)

o   zkratové jednání osoby v publiku

o   názor z publika narušující CÍL naší prezentace

o   posluchači nevěnují pozornost

o   posluchači odcházejí

o   posluchači se baví mezi sebou

o   posluchači požadují změnu tématu

o   výpadek prezentační techniky

·        Pokročilé techniky rétoriky v prezentaci

o   skupinová manipulace s větším publikem

·        Řízené vyjádření nálady (rozhodnost, nerozhodnost, chlad, dominace, odhodlání)

·        Zjištění ideových vůdců v publiku a intenzivní práce s nimi

o   málokterá skupina lidí jedná jako samostatné osoby. Většinou ve skupině existuje „neformální“ vůdce, jehož názor a myšlenka je snadno skupinou přejímán. Jeho odhalení a práce s ním je jedním z klíčů k perfektnímu hodnocení prezentace.

·        Nácvik zapojení nenadálé (nečekané) události do prezentace

o   prezentujete a nejednou někdo nakoukne do místnosti. Jak takovouto „náhodu“ zapojit ve svůj prospěch?           

·        Nácvik improvizace prostřednictvím „soubojové“ prezentace

o   paralelní vystoupení dvou účastníků, kdy každý má přesvědčit publikum o své pravdě. Na konci publikum rozhoduje, kdo byl přesvědčivější.

 

Zpět na kurzy se zaměřením na obchodní dovednosti

Zpět na přehled kurzů

 



Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

7.-8.1.2019 Strategie rozvoje IT firmy

Místo konání: Praha
Dvoudenní kurz zaměřený na tvorbu firemní strategie společnosti a její zavedení do každodenního firemního života.
více>>

9.-10.1.2019 Manažerská akademie I. - práce s jednotlivcem
Místo konání: Praha
Cílem je rozvoj osobnosti manažera prostřednictvím osvojení ucelené sady technik a dovedností nezbytných pro efektivní motivaci a řízení jednotlivce.
více>>

14.1.2019
Prospect call

Místo konání: Praha
Cílem kurzu je připravit účastníky na aktivní telefonické hovory s novými klienty tak, aby v co největším počtu hovorů dosáhli plánovaného cíle.
více>>

15.-16.1.2019 Organizace supportu zákazníků
Místo konání: jižní Morava
Cílem kurzu je seznámit účastníky s organizací procesu supportu, aby přinášel zákazníkům co největší spokojenost s řešením jejich požadavků a zároveň společnosti významný zisk.
více>>


Katalogy ke stažení více>>

 

 

2010 Copyright Wiseman, s.r.o., info(zavináč)wiseman.cz