Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
26.12.2018
Sféra ladila komunikaci

Pro společnost Sféra, a.s. jsme realizovali školení v oblasti komunikace supportu se zákazníkem. více>>

6.12.2018
Softec piluje projekty

Společnost Softec, spol. s r.o. školila vybrané vedoucí týmů s cílem zdokonalit organizaci práce na projektech. více>>

3.10.2018
KVADOS posiluje marketing

KVADOS, a.s. realizoval školení v oblasti marketingu se zaměřením na rozdílná specifika v IT firmě. více>>

Odkazy
Pracujte pro Wiseman.
Intenzivní poptávka po našich službách vede k otevření řady nových pozic. Vaše budoucnost v personálních službách je u nás. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Kritické situace při prezentaci

Kurz: I360

 

Kurz se zaměřuje na dovednosti, jak dosáhnout cíle prezentace i přes negativní naladění skupiny posluchačů. Mezi příklady takovéhoto naladění patří „expert“ v publiku, silný odpor posluchačů, nevěnování pozornosti, odcházení nebo verbální konflikt.

 

Určení kurzu

·        Účastník: management, obchodní management, obchodníci, presales konzultanti.

·        Úroveň znalostí problematika: pokročilý až velmi pokročilý. Doporučená je předchozí účast na kurzu „Prezentační dovednosti v IT“.

 

Cíle kurzu

Cílem kurzu je nácvik zvládání kritických situací, které mohou při prezentacích nastat. Jsou trénovány techniky, které pomáhají prevenci takovýchto situací a jejich rutinnímu zvládnutí. Součástí je i rozvoj technik napomáhající improvizačním dovednostem v obtížných situacích.

 

Typ kurzu

Dvoudenní intenzivní kurz zaměřený na praktický nácvik technik ke zvládnutí většiny kritických situací, které u prezentací mohou nastat.  Techniky jsou cvičeny prostřednictvím praktických vystoupení účastníků a intenzivní zpětné vazby za využití audiovizuální techniky. Kurz slouží k ladění detailů, které leží mezi dobrým prezentujícím a mistrovským prezentujícím.

 

Detailní obsah kurzu

Kurz je složen z následujících bloků:

·        Práce s problémovými posluchači

o   nepříjemný posluchač (skáče do prezentace, komentuje, nepříjemně se ptá)

o   záměrné narušení prezentace našim odpůrcem (odpůrcem našeho řešení)

o   zkratové jednání osoby v publiku

o   názor z publika narušující CÍL naší prezentace

o   posluchači nevěnují pozornost

o   posluchači odcházejí

o   posluchači se baví mezi sebou

o   posluchači požadují změnu tématu

o   výpadek prezentační techniky

·        Pokročilé techniky rétoriky v prezentaci

o   skupinová manipulace s větším publikem

·        Řízené vyjádření nálady (rozhodnost, nerozhodnost, chlad, dominace, odhodlání)

·        Zjištění ideových vůdců v publiku a intenzivní práce s nimi

o   málokterá skupina lidí jedná jako samostatné osoby. Většinou ve skupině existuje „neformální“ vůdce, jehož názor a myšlenka je snadno skupinou přejímán. Jeho odhalení a práce s ním je jedním z klíčů k perfektnímu hodnocení prezentace.

·        Nácvik zapojení nenadálé (nečekané) události do prezentace

o   prezentujete a nejednou někdo nakoukne do místnosti. Jak takovouto „náhodu“ zapojit ve svůj prospěch?           

·        Nácvik improvizace prostřednictvím „soubojové“ prezentace

o   paralelní vystoupení dvou účastníků, kdy každý má přesvědčit publikum o své pravdě. Na konci publikum rozhoduje, kdo byl přesvědčivější.

 

Zpět na kurzy se zaměřením na obchodní dovednosti

Zpět na přehled kurzů

 



Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

10.-11.4.2019
Pokročilé techniky vyjednávání

Místo konání: jižní Morava
Umění dovést protistranu k předem naplánované dohodě, a to tak, že je s ní spokojená, je vyvážováno v dnešním světě zlatem.
více>>

15.-16.4.2019
Dovednosti pro řízení IT projektů

Místo konání: jižní Morava
Kurz zabývající se dovednostmi naplánovat, řídit a vyhodnotit IT projekt. Kompletní sada nástrojů, praktických návodů a šablon pro špičkového PM.
více>>

25.-26.4.2019 Postupy analýzy potřeb zákazníků
Místo konání: JM
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>

29.-30.4.2019
Řízení partnerů v distribučním řetězci

Místo konání: JM
Dvoudenní kurz se zabývá klíčovými technikami pro aktivní rozvoj distribučního řetězce.
více>>


Katalogy ke stažení více>>